תחנת הדלק עדן בשדרות ההסתדרות (צילום: משרד האנרגיה)
תחנת הדלק עדן בשדרות ההסתדרות (צילום: משרד האנרגיה)

צו סגירה מיידי ל-90 יום לתחנת הדלק "עדן" בשדרות ההסתדרות

הצו הוצא אמש (שני) בבית משפט השלום בחיפה בעקבות עבירות חוזרות ונשנות של מכירת דלק לא תקני. על התחנה נאסר למכור גם בנזין וגם סולר

פורסם בתאריך: 17.5.22 12:01

בית משפט השלום בחיפה הוציא אמש (שני) צו סגירה מיידי לתחנת הדלק "עדן" שברחוב שדרות ההסתדרות 233 בחיפה. זאת לאחר שבדיקה שערכו מפקחי מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה בתחנה ב-12 במאי הצביעה על כך שהבנזין הנמכר בתחנה לא עומד בתקן הנדרש.

בחודש שעבר הוציא בית משפט השלום בחיפה על תחנת הדלק "עדן" צו סגירה זמני בעקבות עבירות חוזרות ונשנות של מכירת דלק לא תקני בפרק זמן של פחות מחודשיים, ובדיון שנערך בעניינה נקבע, כי התחנה תשוב לפעילות תחת מספר התניות, ביניהן ביצוע שתי דגימות של הדלק פעמיים בשבוע למשך תקופה של שלושה חודשים. עוד קבע בית המשפט, כי אם הממצאים יתבררו כלא תקינים, יינתן צו סגירה לתחנה למשך 90 יום. לאור התוצאה של הבדיקה האחרונה, הורה בית המשפט לסגור באופן מיידי את התחנה לשלושה חודשים ואסר עליה למכור גם בנזין וגם סולר.

אגף הפיקוח במשרד האנרגיה דוגם את סוגי הדלק השונים בכל התחנות באופן שיטתי, ופועל על מנת להבטיח כי הדלק שנמכר לצרכנים הינו איכותי ותקני.

 

 

רשימת תחנות הדלק שאינן עומדות בתקן מפורסמת באתר המשרד.

מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, חן בר יוסף: "מינהל הדלק והגז ימשיך ויבחן את איכות הדלק, הן בתחנה זו והן בכל התחנות ברחבי המדינה, על מנת להבטיח כי הציבור רוכש מוצר איכותי העומד בתקן. אנו נחושים להילחם בתופעות העברייניות ונדאג למיצוי הדין מול כל הגורמים המשווקים או עוסקים במהילת הדלק".

מהלשכה המשפטית במשרד האנרגיה נמסר: "הפעילות המשולבת של מינהל הדלק והגז והלשכה המשפטית במשרד האנרגיה, מובילה לתוצאות למען הציבור. מדובר בנקיטת צעדים משפטיים שנועדו להעצים את האכיפה של משרד האנרגיה נגד התופעה של דלק לא תקין. אנחנו, במשרד, נמשיך לפעול לטובת הצרכנים, ולצד אכיפה ממוקדת, נשמור על זכויותיהם ובטיחותם של ציבור הנהגות והנהגים בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר