שמח ביציעים (צילום: ראובן כהן)

מכבי חיפה תשתתף במימון חגיגות האליפות ב-100 אלף שקלים

בישיבת מועצת העיר, שתתקיים בשבוע הבא, צפויה המועצה לאשר סכום גבוה מ-600 אלף השקלים שאושרו בוועדת הכספים. פיינגולד מרגיע: "החגיגות יתקיימו כמתוכנן, ואני מקווה שהן יהיו כפולות – גם לרגל האליפות וגם לרגל הגביע"

פורסם בתאריך: 18.5.22 14:55

יו"ר דירקטוריון אתו"ס, יעקב פיינגולד, אומר, כי מועדון הכדורגל מכבי חיפה ישתתף בסכום של 100 אלף שקלים למימון חגיגות האליפות שמתכננת העירייה לקיים ביום רביעי הבא. את הדברים אומר פיינגולד לאחר שיחה עם מנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב.

כפי שכבר פורסם, בישיבת ועדת הכספים שהתקיימה ביום ראשון, ביקש מנכ"ל אתו"ס, יגאל זאבי, סכום של מיליון שקלים לחגיגות, והתריע כי אם הסכום לא יאושר – קיום החגיגות נמצא בסכנה. למרות דברים אלו, הוועדה אישרו סכום  של 600 אלף בלבד, וזאבי התבקש לפנות למועדון להשגת יתרת הסכום.

 

 

ככל הידוע, בישיבת מועצת העיר, שתתקיים בשבוע הבא, צפויה המועצה לאשר סכום גבוה מהסכום שאושר בוועדת הכספים. זאת לאחר שנודע כי מכבי חיפה תשתתף ב-100 אלף שקלים.

פיינגולד אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "החגיגות יתקיימו כמתוכנן. אני מקווה שהן יהיו כפולות – גם לרגל האליפות וגם לרגל הגביע. בשיחה שלי עם בן דב סוכם, כי מכבי תשתתף בסכום של 100 אלף שקלים, והעירייה תשלים את היתר. אני מזמין את אלפי האוהדים ואת כל תושבי העיר להשתתף בחגיגות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    תושבי חיפה פראיירים!!!1
    אנחנו צריכים לממן חגיגות של מכבי חיפה?
    לא מספיק שילמנו ועוד נשלם הרבה שנים את הקמת האיצטדיון והפעלתו?
    אגב, אני אוהד מכבי חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר