חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

משפחה שכזאת: מאכילים בקביעות חזירי בר ומעלים את התיעוד לטיקטוק

בכוונת העירייה להגיש נגד משפחה מהעיר כתב אישום ובמקביל לנקוט נגדה בצעדי אכיפה נוספים. האכלת החזירים מתבצעת בשביל הסמוך לבית הספר הבונים, שבו אירעו בעבר שני מקרים של חטיפת תיקים מתלמידים

פורסם בתאריך: 19.5.22 01:34

עסק משפחתי להאכלת חזירי בר. עיריית חיפה מתמודדת בשבועות האחרונים עם תושב העיר, שמאכיל בדרך קבע את חזירי הבר, ואף מעלה תיעוד לכך ברשת הטיקטוק. את הארוחות הוא מגיש לחזירים בסמוך לבית הספר הבונים. בשבת האחרונה ביצעו בעירייה מארב באזור וגילו, לתדהמתם, כי התפוח לא נופל רחוק מהעץ: גם הוריו של כוכב הטיקטוק נצפו כשהם מאכילים את חזירי הבר בגזרים, תפוחי אדמה ולחמניות.

בעירייה החליטו להתמקד בפעילות נגד חזירי בר סוררים באזור בית הספר, לאחר שבעבר כבר אירעו שני מקרים של חטיפת תיקים מתלמידים, והעירייה פעלה באופן מיידי להמתתם ולהסרת הסיכון. אחד הגורמים להפיכת חזירי הבר לסוררים – כלומר: כאלה שאינם נרתעים עוד מבני אדם עד למצב שהם עלולים להתקרב אליהם ולחטוף מידיהם מזון – הוא האכלה באמצעות יד אדם. לפיכך, לפני מספר חודשים החלו באגף האכיפה בעירייה, בשיתוף רשות הטבע והגנים, לבצע מארבים במקומות, בהם מדווחים מקרים של חטיפת מזון מעוברים ושבים, מתוך הנחה כי הם מואכלים מיד אדם.

 

 

מעיריית חיפה נמסר: "לכוכב הטיקטוק הוסבר, כי מעשיו גורמים לחזירי הבר לאבד את דפוס ההתנהגות הטבעי שלהם ולהוות סיכון עבור התלמידים המשתמשים בשביל זה. אגף האכיפה העירוני ביצע מארבים לטובת איסוף חומרים של האכלת החזירים שבגינם ניתנים הדוחות. אין ספק, כי חזיר בר שמורגל לקבל ארוחות קבועות מבני אדם, יחשוב כי כל עובר אורח אמור לחזור על התנהגות זו ולהאכיל אותו באופן דומה. בשבת האחרונה התברר, כי גם הוריו של כוכב הטיקטוק מאכילים את חזירי הבר. האכלה זו מושכת חזירי בר חדשים לבית הספר, חזירים שבשל ההאכלה עזבו את מקומם בוואדי והפכו לחזירי עיר. למרות שלכוכב הטיקטוק הוסבר כי האכלה זו אסורה ולמרות שהבטיח כי יפסיק בהתנהגות זו, הוא ממשיך בשלו וגורם נזק וסיכון ממשי לתושבי העיר.

"העירייה פועלת במתן דוחות ומתכוונת להגיש כתב אישום נגד המשפחה. בנוסף, הפרטים הועברו לרשות הטבע והגנים לטובת בחינת הנושא מהבחינה המשפטית לקראת נקיטת צעדים נוספים. כמו כן, העירייה תנסה גם לסגור את ערוץ הטיקטוק, שגורם לעוד ועוד תושבים לקבל מסרים מוטעים שגורמים למסוכנות של חזירי הבר ולהמתתם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר