גז פלפל (צילום: erik3804/depositphotos.com)
גז פלפל (צילום: erik3804/depositphotos.com)

נוסעים באוטובוס נפגעו מגז פלפל שתלמידה שחררה בטעות. אישה מבוגרת אושפזה

זה קרה היום בצהריים בחיפה, בקו 20. תלמידה לחצה בטעות על מכל גז פלפל שהיה ברשותה. האוטובוס התמלא בענן עשן, ונוסעים דיווחו על קשיי נשימה ותחושת צריבה פנים. הנהג פתח את הדלתות ואיפשר לנוסעים לצאת. למקום הגיעו שלושה אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ

פורסם בתאריך: 23.5.22 15:48

תלמידה, שנסעה היום (שני) באוטובוס בקו 20, לחצה בטעות במהלך הנסיעה על מכל להגנה עצמית המכיל גז פלפל. אישה מבוגרת שנפגעה מכך פונתה על ידי מד״א למרכז הרפואי כרמל. באוטובוס היו באותה העת תלמידים מכמה בתי ספר, בהם אליאנס, יבנה ועירוני ג'. למקום הגיעו שלושה אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ.

חובש בכיר במד"א אלכסנדר גרינפלד מספר: "בשעה 13:42 קיבלנו קריאה במד"א מנהג אוטובוס בקו 20. הדיווח היה שילדים שיחקו במשהו לא ידוע באוטובוס, והרכב החל להתמלא בענן עשן בחלקו האחורי. נוסעים החלו לחוות קשי נשימה והרגשת שריפה בפנים. הנהג פתח את הדלתות ואפשר לנוסעים לרדת מהאוטובוס. נוסעת אחת כנראה התעלפה ולא הצליחה לצאת והנהג עזר לה לרדת".

 

 

 

לדברי גרינפלד, כשהצוותים הרפואיים הגיעו למקום, הנוסעים כבר היו מחוץ לרכב. "הם דיווחו לנו על תסמינים של צריבה בפנים וקושי בנשימה. פיניתי מהמקום אישה מבוגרת לבית החולים כרמל. על פי התסמינים נראה שמדובר בגז פלפל, אולם אנחנו לא ראינו את המקור שגרם לעשן".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי מדובר בתלמידה שלחצה בטעות על מכל עם גז פלפל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר