אייל לבקוביץ לאחר שהותקף בשוק תלפיות
אייל לבקוביץ לאחר שהותקף בשוק תלפיות

תושב העיר הותקף בשוק תלפיות: "נפלתי על הרצפה. העיניים שלי היו מלאות בדם"

את מה שאירע היום בשוק תלפיות, כאשר ניסה למנוע מכלב גדול לתקוף את הכלב שלו, מתאר אייל לבקוביץ, הבעלים של "גולדמונד ספרים", בפוסט ארוך בפייסבוק: "התוקפים רדפו אחריי, ואחד מהם 'דפק' לי משהו שחור מבד בפרצוף, שמתחתיו היה משהו מתכתי, ככל הנראה פטיש"

פורסם בתאריך: 6.6.22 14:36

את מה שקרה היום (שני) לאייל לבקוביץ, הבעלים של החנות "גולדמונד ספרים" בשוק תלפיות, הוא כנראה לא ישכח לעולם. את שאירע הוא העלה בפוסט ארוך ומפורט לעמוד הפייסבוק שלו, וכך כתב: "שוק תלפיות בחיפה הוא האזור הכי מעניין ומתפתח בחיפה, אולי בארץ. מה שקורה כאן הוא סוג של נס ובאמת שאני גאה ושמח להיות חלק מכל הדבר הזה שקורה פה. אבל לצד הפיתוח ועליית מחירי הנדל"ן, אנחנו סובלים מעבריינות קשה שהופכת את החיים כאן לבלתי נסבלים".

מוסיף לבקוביץ: "לפני שעה יצאתי לטיול ולקניות בשוק המקורה עם הכלב שלי וכלב של חבר. ביציאה מהשוק, ממש ליד 'פיצוחי שאדי', ישב רועה גרמני משוחרר וחסם את היציאה. ניסיתי לצאת מהמקום, והכלב תקף את הכלב שלי (שהוא שוקי קטן, חסר אונים לחלוטין בסיטואציה). השתמשתי ברגליים, כדי למנוע ממנו להרוג לי את הכלב, ואז הותקפתי על ידי שני חבר'ה צעירים, אחד מהם איים עלי עם פטיש, השני דחף אותי וירק עליי.

"ברחתי מהשוק המקורה לכיוון השוק העליון עד שראיתי שני פקחים של היס"ב (יחידת סיור עירוני, של עיריית חיפה), וחשבתי ששם אהיה בטוח. התוקפים רדפו אחריי, ואחד מהם 'דפק' לי משהו שחור מבד בפרצוף, שמתחתיו היה משהו מתכתי, ככל הנראה פטיש. נפלתי על הרצפה ולרגע לא יכולתי לראות כי העיניים שלי היו מלאות בדם".

לבקוביץ ממשיך לתאר את שעבר עליו: "ניגבתי את העיניים, התוקפים עדיין היו בסביבה, וצעקתי לפקחים שיעכבו אותם עד שתגיע משטרה. בעיניים המומות ראיתי איך הם פשוט נותנים להם ללכת.

"הותקפתי בשתי נקודות שונות בשוק, ומה שהכי מכאיב לי הוא, שאף אחד לא ממש התערב. אני, שהייתי עם שני כלבים שהחזקתי ביד אחת, לא הייתי מסוגל להגן על עצמי (אם הכלבים לא היו איתי, הסיפור היה מסתיים אחרת לגמרי).

"בכל מקרה, אני כותב את זה כשהפצעים עדיין מדממים, ולפני שאני הולך למיון חשוב לי לפרסם את המקרה שלי, שהוא אחד ממאות מקרי אלימות כאן בשכונה מדי שנה, כדי שגם הוועדים של הסוחרים בשוק יתעוררו ויחליטו שאין מצב שבעולם שדופקים לאנשים פטישים בפרצוף בשטח שלהם, וכדי שמשטרת ישראל ועיריית חיפה יבינו שלתושבים פה ממש, אבל ממש נמאס.

"בנוגע להגשת תלונה במשטרה, אני עדיין מתלבט. רמת האמון שלי במוסדות של המדינה הזאת היא אפסית, ואם אני מגיש תלונה כזאת, אז יש סיכוי ריאלי שעוד השבוע שורפים לי את החנות, אבל מצד שני, קשה לי לתת לחארות האלה לחמוק מעונש. יאללה, זזתי לתפור את עצמי".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" שב ושחזר לבקוביץ את שאירע היום. "עכשיו אני במרפאת לין. מחכה שיטפלו בי. יש בשוק הרבה מאוד חבר'ה עם כלבי תקיפה כמו פיטבול, אמסטף ורועה גרמני. מי שיילך לשוק המקורה וישאל מי ראה, אז כולם ראו. זה קרה מול הרבה מאוד אנשים".

ביקשת עזרה?

"התקיפה הייתה מול שני פקחי עירייה. אני נעמדתי לידם כי הייתי בטוח שהם יגנו עליי. הם אולי עצרו אותם עם הגוף ואמרו להם להפסיק, אבל לא עיכבו אותם עד שהמשטרה תגיע, ואם אני לא טועה, במקרה של אלימות יש להם את הסמכות לעשות זאת. אם במשטרה רוצים למצוא מי עשה את זה, בתוך 10 דקות הם יכולים למצוא אותם".

הגשת תלונה במשטרה?

"לא. אני עדיין מתלבט, אבל סיפרתי במרפאת לין איך זה קרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר