לוחמי כב"ה מנסים להשיג שליטה על השריפה (צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף)
לוחמי כב"ה מנסים להשיג שליטה על השריפה (צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף)

שריפת ענק במספר מבנים במתחם לוגיסטיקה בבר יהודה. שינויים בהסדרי התנועה

לוחמי כב"ה פועלים מזה שעות להשגת שליטה על השריפה שפרצה במספר במתחם תעשיה ולוגיסטיקה בדרך בר יהודה. למרות שכרגע הצליחו לוחמי האש להשיג דעיכה בעוצמת הבעירה, עדיין לא מדווח כי השריפה בשליטה ועדיין יש חשש להתחדשות והתגברות האש. משטרת ישראל מעדכנת בשינויים בהסדרי התנועה

פורסם בתאריך: 26.6.22 09:00

כוחות כיבוי והצלה מתחנת חיפה בפיקודו של מפקד התחנה, טפסר משנה יצחק סויסה, פועלים מזה שעות להשגת שליטה על שריפה גדולה של מספר מבנים שפרצה במתחם תעשייה ולוגיסטיקה המכילים חומרים מסוכנים ונמצאים קרוב למבני מגורים ברחוב בר יהודה בחיפה.

לפני כשעה הגיע לזירת האירוע נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי לבקר את לוחמי האש ממחוז חוף שפועלים מזה קרוב לארבע שעות מול עשן סמיך, אש בעוצמה גבוהה ופיצוצים מסוכנים מהשטח הבוער.

מעידכון אחרון שנמסר עולה כי למרות שכרגע הצליחו לוחמי האש להשיג דעיכה בעוצמת הבעירה, מפקד האירוע טפסר חזי לוי עדיין לא מדווח כי השריפה בשליטה ועדיין יש חשש להתחדשות והתגברות האש במקום וכמו כן לקריסת האנגרים ומבנים נוספים שבוערים בשטח.

 

בעקבות השריפה, משטרת ישראל מודיעה בדקות האחרונות כי נחסם לתנועה לתנועה הגשר שמוביל לרחוב החשמל והתושבים המתגוררים באזור הונחו להגיף את החלונות ולהישאר בבתים.

שוטרי התנועה של משטרת ישראל מכוונים את התנועה במקום ומבקשים מציבור הנהגים להישמע להנחיות והמלצות לתנועה בצירים חלופיים.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר