מאבטחים של מוסדות החינוך יסיירו במוקדי התקהלות בעיר (צילום: דוברות עיריית חיפה)
מאבטחים של מוסדות החינוך יסיירו במוקדי התקהלות בעיר (צילום: דוברות עיריית חיפה)

החל מהיום: מאבטחים של מוסדות החינוך יסיירו במוקדי התקהלות בעיר

מטרת המהלך: להגביר את תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים, בהם גם אלפי התלמידים המבלים בחופשת הקיץ, וכן על מנת ליצור רצף העסקה למאבטחי מוסדות החינוך במהלך חודשי הקיץ

פורסם בתאריך: 3.7.22 11:27

על פי החלטת פורום הביטחון השבועי של הנהלת עיריית חיפה ופיקוד משטרת חיפה, החל מהיום (ראשון), עשרות מאבטחים, שהועסקו עד השבוע באבטחת מוסדות החינוך בחיפה, יבצעו סיורים רגליים במוקדי התקהלות שונים ברחבי העיר.

ההחלטה על המהלך נועדה לשם הגברת תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים, בהם גם אלפי התלמידים המבלים בחופשת הקיץ, וכן על מנת ליצור רצף העסקה למאבטחי מוסדות החינוך במהלך חודשי הקיץ, עד לפתיחת שנת הלימודים הבאה.

 

 

המאבטחים, שיהוו כוח תצפית והתערבות ראשונית, יסיירו ברגל החל משעות אחר הצהריים ועד לשעות הערב המאוחרות במוקדי התקהלות שונים, כגון פארקים וגנים ציבוריים ברחבי העיר, בדגש על שכונת הדר. במקרים בהם יזהו המאבטחים פעילות עבריינית כלשהי, הם ייצרו קשר באופן מיידי עם המוקד המבצעי העירוני, שיזעיק את כוחות האכיפה העירוניים ואת כוחות המשטרה, על פי הצורך.

מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה, יאיר זילברמן: "נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים ברשותנו בצורה משולבת: סיורים רכובים ורגליים, לצד אמצעים טכנולוגיים ואחרים, במטרה להעלות את תחושת הביטחון של תושבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר