תנ"צ אהובה תומר ז"ל (צילום: דוברות המשטרה, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)
תנ"צ אהובה תומר ז"ל (צילום: דוברות המשטרה, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)

הלך לעולמו דני רוזן, בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל

רוזן (78) הובא למנוחות היום בצהריים בבית העלמין בנשר. בשנים האחרונות לחייו הוא התגורר בחצור הגלילית, וכל רצונו היה שרק ינציחו את זכרה של אהובה תומר ז"ל

פורסם בתאריך: 3.7.22 21:25

היום (ראשון) בשעת צהריים, נטמן בבית הקברות בנשר דני רוזן, מי שהיה בן זוגה לחיים של תנ"צ אהובה תומר ז"ל, מפקדת תחנת חיפה, אשר נספתה באסון הכרמל.

רוזן (78) ותומר חיו יחדיו מעל 14 שנים וגרו במושב מנות בצפון. הוא התפרסם למעשה לאחר מותה, כמי שתבע פיצויים של מיליוני שקלים ממדינת ישראל וכן את התפטרותו או פיטוריו של שר הפנים דאז, אלי ישי. בית המשפט המחוזי בחיפה דחה את התביעה על הסף.

בסוף שנות ה-90 הואשמה תומר, עם בן זוגה לחיים רוזן, בקבלת כספים במרמה. לאחר משפט ממושך השניים זוכו, אולם הפרשה עיכבה משמעותית את התקדמותה של תומר בסולם הדרגות במשטרה.

לאחר מותה של תומר, רוזן עסק רבות בדוח מבקר המדינה בו נחשפו מחדלים בנוגע לאסון הכרמל. היה לו 'אני מאשים' מאוד קשוח נגד אחריותו של משרד הפנים והזנחתו את מערך הכבאות במדינה, אך לאחר כמה שנים, הוא התעייף מהמלחמה הבלתי פוסקת ברשויות.

 

 

כמה שנים לאחר מותה, העניק רוזן ראיון נרחב בערוץ הכנסת, בו דיבר על החיים ללא תומר וסיפר על כמה הוא מתקשה להמשיך לחיות בבית שחלקו במושב. הוא דיבר עליה בגעגוע וגם על הפחדים שליוו אותה בתפקידים המשטרתיים. למעשה, רוזן לא הפסיק לנסות ולהנציח את תומר בכל דרך והתרעם על כך שאף ישוב בתחנות חייה, לא עשה זאת.

בשנים האחרונות התגורר רוזן בחצור הגלילית ויש שיעידו כי ההתעסקות האינסופית בהנצחה של תומר, שברה את רוחו. בסוף השבוע הוא נפטר בבית החולים 'רבקה זיו' בצפת ונקבר ביום ראשון לעיני בנו ובתו מנישואיו הראשונים, מכרים וחברים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר