שניים מהחתולים שניצלו (צילום: דוברות עיריית חיפה)
שניים מהחתולים שניצלו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

20 חתולים שהוחזקו בתת תנאים ניצלו על ידי השירות הווטרינרי

השירות הווטרינרי של עיריית חיפה חילץ 20 חתולים שהוחזקו בתת ירודים בדירה בבניין מגורים ברחוב קלר בכרמל. הדיירת המתגוררת בדירה היתה חשודה בעבר בגידול ובמכירת חתולים גזעיים חולים בכמה כתובות שונות, אך בשל מעבר כתובות מהיר היא לא אותרה עד היום

פורסם בתאריך: 6.7.22 13:33

השירות הווטרינרי של עיריית חיפה חילץ 20 חתולים שהוחזקו בתת תנאים. בעקבות פנייה שהגיעה מתושבים קיבל השירות הווטרינרי מידע על גידול חתולים בתנאים ירודים בדירה בבניין מגורים ברחוב קלר בכרמל. בבירור שהתקיים עלה כי הדיירת המתגוררת בדירה היתה חשודה בעבר בגידול ובמכירת חתולים גזעיים חולים בכמה כתובות שונות, אך בשל מעבר כתובות מהיר היא לא אותרה עד היום.

בביקורת שערכו מפקחי השירות הווטרינרי במקום הורגש מפגע ריח של חתולים מחוץ לדלת, אך איש לא פתח את דלת הדירה. כדי למנוע את המשך גידולם של החתולים בתנאים תברואתיים ירודים פנתה הנהלת השירות הווטרינרי למשרד החקלאות בבקשה לסיוע, ואתמול (שלישי) הגיעו למקום רופא ומפקחי השירות ביחד עם צוות הפיקוח העירוני ונציגי משרד החקלאות, כשבידיהם צו שופט. אלא שמחזיקת הדירה לא אותרה, ובעל הנכס שאותר טלפונית הוא זה שפעל לפתיחתה.

במקום אותרו 20 חתולים המוחזקים בתת תנאים בדירה חשוכה וסגורה, ובה ריח חזק ביותר של הפרשות חתולים. החתולים הוצאו מהדירה והועברו על ידי נציגי משרד החקלאות למתקן מוגן.

 

שלושה מהחתולים שחולצו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

שלושה מהחתולים שחולצו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

 

מנהל השירות הווטרינרי בעיריית חיפה ד"ר יאיר וייס ציין כי בתקופה האחרונה גידול כלבים וחתולים בתת תנאים, כעסק לצורכי רבייה ומכירה לציבור באלפי שקלים, הפך למכת מדינה: "השרות הווטרינרי בעירייה רואה ברווחת בעלי החיים שליחות ויעשה ככל שביכולתו לסכל מקרים של סבל לבעלי החיים ברחבי העיר ובכלל".

מהעירייה נמסר כי בכלבייה העירונית חיפה, אשר שוכנת ברחוב אופיר 41, ניתן לאמץ כלבים וחתולים מעורבים, מחוסנים, מטופלים ומעוקרים/ מסורסים. לפרטים: 04-8621968

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר