יוסי צור ורון קרמן עם עינת קליש רותם (צילום: דוברות עיריית חיפה)
יוסי צור ורון קרמן עם עינת קליש רותם (צילום: דוברות עיריית חיפה)

"לא רוצים להסתובב בקניון ולראות את המחבל שהרג לנו את הילד"

יוסי צור ורון קרמן, נציגי המשפחות השכולות מהפיגוע בקו 37 בשדרות מוריה שאירע בשנת 2003, נפגשו עם ראש העיר עינת קליש רותם וביקשו ממנה להירתם לדרישתם למנוע מהמחבל מוניר רג'בי לשוב לגור בחיפה לאחר שישתחרר ממאסר בעוד כשמונה חודשים

פורסם בתאריך: 6.7.22 16:38

לבקשתם של נציגי המשפחות השכולות מהפיגוע שאירע בקו 37 בשדרות מוריה במרץ 2003, התקיימה היום (רביעי) פגישה בינם לבין ראש העיר עינת קליש רותם. נציגי המשפחות ביקשו מקליש רותם להירתם לדרישתם למנוע מהמחבל מוניר רג'בי לשוב לגור בחיפה לאחר שישתחרר ממאסר בעוד כשמונה חודשים – במרץ 2023.

לפגישה קדם מכתב ששלחו המשפחות השכולות לפני כחודש לשר הביטחון בני גנץ, ובו הן דרשו להטיל הגבלות על המחבל כך שלא יוכל לשוב לחיפה או לכל מקום הקרוב למגוריהם.

 

 

לטענתם של נציגי המשפחות השכולות – יוסי צור, אביו של אסף צור ז"ל; ורון קרמן, אביה של של טל קרמן ז"ל – המחבל רג'בי שימש סייען בפיגוע, שבו נרצחו 17 בני אדם ונפצעו עשרות, ואסור לאפשר לאיש כזה לגור בתוכנו: "המחבל נולד במזרח ירושלים ואינו חיפאי מלידה. הוא איש אסלאם קיצוני, וברור שהשנים שבהן הוא ישב בכלא לא הפכו אותו לחובב ציון. אנחנו לא רוצים להסתובב בקניון או ברחוב בחיפה ולראות את המחבל שהרג לנו את הילד, מחייך מולנו".

מעיריית חיפה נמסר כי קליש רותם נרתמה לבקשתם של נציגי המשפחות והתחייבה לשלוח מכתב בעניין לגנץ. ראש העיר אמרה לצור ולקרמן: "הבקשה שלכם היא הגיונית וברורה מאליה, ואנו נטפל בה. לצערי, הדבר לא בתחום הסמכות של הרשות המקומית, אבל הדרישה שלכם היא מובנת, ולא נישאר אדישים אליה. אני מצטרפת לזעקה שאתם משמיעים בעניין הזה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר