פידאא כיוואן (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
פידאא כיוואן (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בית המשפט באבו דאבי גזר על החיפאית פידאא כיוואן מאסר עולם

אחיה של כיוואן ל"כלבו - חיפה והקריות": "היום נגזר עליה גזר דין מוות. היא קורבן טראגי של אירוע שהיא לא שייכת אליו. לא נלחמו על פידאא כמו שהיו נלחמים באופן פומבי על אזרחים ישראליים אחרים. היא אזרחית ישראלית וצריך לעזור לה להשתחרר"

פורסם בתאריך: 7.7.22 18:48

בית המשפט לערעורים באבו דאבי ביטל היום (חמישי) את עונש המוות שנגזר על החיפאית פידאא כיוואן והמיר אותו למאסר עולם.

כיוואן, שהוזמנה על ידי מכר פלסטיני לדובאי במטרה לעבוד שם בתחום הגרפיקה, נעצרה ב-17 במארס, 16 יום לאחר שהגיעה לדובאי, באשמה של החזקת סמים. בחיפוש שנערך בדירה שבה התגוררה ושאורגנה עבורה מראש נמצאו סמים. תחילה נגזר עליה עונש מוות, אולם משפחתה פנתה לגורמי ממשל בישראל שיתערבו למענה ויבטלו את גזר דין המוות שכאמור בוטל היום.

 

 

ראלב כיוואן אחיה של פידאא אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "היום נגזר עליה גזר דין מוות. היא קורבן טראגי של אירוע שהיא לא שייכת אליו. הפלילו אותה, ומי שהפליל אותה יושב בחוץ והיא בכלא".

האם תבקשו לחון אותה?

"כן. אנחנו נעשה הכל כדי להביא לשחרורה. פנינו בזמנו לראש הממשלה נפתלי בנט, אבל עכשיו הוא כבר לא בתפקיד, וזה פוגע מאוד במאמצים שלנו לשחרורה. היה כאן תרגיל פוליטי לרצות את האמירתים. לא נלחמו על פידאא כמו שהיו נלחמים באופן פומבי על אזרחים ישראליים אחרים. היא אזרחית ישראלית וצריך לעזור לה להשתחרר. המשפחה תמשיך להיאבק עד לשחרורה וחזרתה לארץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. חיה

    ככה זה שהיה לה בעת קפה בחיפה היא לא הכניסה חייל במדים עכשיו היא תלבש מדים ויהיו לה סוהרים במדים מגיע לה

  2. רונן

    בעיה שלה!!
    ושהמשפחה שלה עכשיו לא יבכו שלא עושים כלום בשבילה היא ידעה טוב מאוד עד כמה חמורה הענישה במדינה הזאת למה היא התעסקה עם זה מלכתחילה.

  3. שונא צביעות

    אה פתאום היא מכירה בישראל עכשיו אזרחית ישראלית מעניין

  4. גילי

    למה לשחרר אותה ? עוד יש חוצפה למשפחה. היא שונאת יהודים חיילים אבל כשצריך להציל את החיים שלה בשביל זה אנחנו טובים? שתלך לאלף …

  5. חיפאי ישראלי

    בתור ישראלי וחיפאי אני חושב שהמדינה עשתה מעל ומעבר עבור הגברת. המדינה אמורה להילחם עבור מי שנלחם עבורה ולא עבור עוכריה. זה שהיא נושאת דרכון ישראלי זה לא מאהבת המולדת. לפי מוצא פיה, מולדתה זו פלסטין, אז שתתכבד ותפנה לרש"פ. תעודת זהות ישראלית זה לא איזה בגד שבא לך להתהדר בו לובשים אותו ושלא מתאים זורקים אותו לארון, או לפח כפי שהתנהגה הגברת. העולם הוא עגול ויש קארמה…..היא יכולה להודות רק לעצמה. מאחל בהצלחה לשני הצדדים (היא והאבו דאביים). ניפגש בחיפה ברחוב מסדה שתחזרי, ונשמע האם התפקחת או לא.

  6. דני

    היא רוצה שהמדינה תדאג לה, כמו שהיא דאגה למדינה כשהיה לה בית קפה ברחוב הלל בחיפה והיא לא נתנה לחייל במדים להיכנס. שלום ולא להתראות

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כאשר גירשה חייל על מדים מבית הקפה בבעלותה בחיפה היא לא הרגישה ישראלית!

    עכשיו פתאום כשתפסו אותה על סמים היא ישראלית????????

  8. הצבי ישראל

    סוחרי סמים הם רוצחים! נרקומנים הם הנרצחים ! מקווה שהיא חפה מפשע. במידה ולא שתשב .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר