חניה - אאוט, אזור ישיבה - אין (צילום: בועז כהן)
חניה - אאוט, אזור ישיבה - אין (צילום: בועז כהן)

עיריית חיפה הפקיעה חנייה ביפה נוף לטובת ספסלים

תושבים ברחוב יפה נוף הסובל ממצוקת חנייה הופתעו בוקר אחד לגלות שמקומות חנייה הפכו לאזור ישיבה עם ספסלים. תושבת הרחוב: "זו שערורייה. כמה מטרים משם יש מצפור ובהמשך הרחוב יש את טיילת לואי"

פורסם בתאריך: 10.7.22 17:32

ביום בהיר אחד התעוררו תושבי רחוב יפה נוף היוקרתי וגילו, לתדהמתם, כי סמוך לצומת שער הלבנון מתבצעות עבודות, במסגרתן נגרעו מספר חניות ברחוב, הסובל ממצוקת חנייה. כמו כן, גם עץ חרוב נעקר ממקומו. תושבים ששאלו את העובדים במקום לפשר העבודות, נענו כי יוצבו שם ספסלים.

תושבת הרחוב אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אחרי מלון קראון פלזה לכיוון מרכז הכרמל, לפני הפנייה לשער הלבנון, הייתה חנייה לדיירים. משום מה, הם החליטו שלא צריכים להיות פה חניות, הרסו את הכל, ורוצים לשים פה ספסלים, כדי לשבת ולראות את הנוף. אין מה לראות שם, כי גם ככה יש גדר ולמטה יש בניינים. היו שם לפחות 10 חניות, הורידו אותן ושמו מחסומים. גם עץ חרוב בן 60 שנה הם עקרו".

מוסיפה אותה תושבת: "לא מספיק שאין פה חניות, עכשיו מביאים לכאן ספסלים. מה יעשו הספסלים חוץ מרעש לדיירים? הרי לנו אין חניות. לא מספיק שיש פה מצוקת חנייה, אז גם לוקחים את מה שיש? זו ממש שערורייה. כמה מטרים משם יש מצפור מאוד יפה ברחוב התחתון ובנוסף יש את טיילת לואי, אז עוד מצפור למעלה? ממש כואב הלב".

 

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "רחוב יפה נוף הוא מהרחובות המתוירים בארץ בזכות הנוף המרהיב הנשקף ממנו ומהווה מוקד משיכה לכמיליון תיירים בשנה, כאשר המגמה עולה מדי שנה. עיריית חיפה מכשירה באמצעות חברת יפה נוף אזור ישיבה במיקום המחבר את רחוב יפה נוף לרובע המדרגות וכן את מרכז הכרמל וטיילת לואי, להדר הכרמל והעיר התחתית.

"הכשרת אזור הישיבה הנ"ל מתבצעת כחלק מהסתכלות על ציר מדרגות גדרה כציר מרכזי תיירותי העומד גם בפני עצמו ומעודד תנועה רגלית באזור רווי מדרגות שהן חלק מרכזי בנופי חיפה. פיתוח תחום התיירות חשוב ביותר ומכניס כסף רב, מקדם את העסקים הקטנים שהם בעלי חשיבות עצומה לעיר כל זאת תוך הדגשת הדנ"א הייחודי של חיפה. כמו כן, עיריית חיפה מקדמת באזור מרכז הכרמל הוספת 14 מקומות חניה באמצעות חניון קרוסלה שימוקם בחניון ברחוב מחניים, כשלב ראשון בתכנית פיתוח חניונים ציבוריים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מהלך צודק

    במרכז הכרמל עוברים 15 קווי אוטובוס ויש גם כרמלית 20 שניות הליכה משם
    מי שגר שם לא צריך בכלל רכב בדיוק כמו במרכז תל אביב
    די להתבכיינות המפונקים העשירים שחושבים שהעיר שייכת להם כי קנו ג'יפים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר