מסיבת סלסה (צילום: Latino-Bit)
מסיבת סלסה (צילום: Latino-Bit)

ניצחון לסטודנטים בטכניון: מסיבת הסלסה תתקיים בשישי בערב

אחרי שהמסיבה שתוכננה לשישי שעבר בוטלה בלחץ רב בית הכנסת שנמצא בתחום הטכניון ואחרי הסערה שנוצרה בעקבות הביטול, הוציא נשיא הטכניון הודעה מפויסת, שהכשירה את הצדדים להגיע להסכמה. מסיבת הסלסה תתקיים ביום שישי 26 באוגוסט

פורסם בתאריך: 31.7.22 11:50

בעקבות הפרסום הבלעדי ב"כלבוחיפה והקריות" על ביטול מסיבת הסלסה שתוכננה לשישי בערב בבית הסטודנט בטכניון, פרסמה אגודת הסטודנטים פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, לפיו "מסיבת הסלסה בשישי חוזרת ואיתה אירועים נוספים".

נזכיר, כי מסיבת הסלסה שתוכננה במשך שבועות מראש על ידי מועדון לטינו ביט בשיתוף אגודת הסטודנטים, בוטלה יום לפני, בעקבות דרישתו של הרב אלעד דוקוב, רב בית הכנסת שנמצא בתחום הטכניון. הכניעה של ראשי המוסד לדרישתו של הרב גרמה לסערה בקרב הסטודנטים, והרשת געשה.

תגובת הטכניון לפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" הייתה, כי הוא "מקדם בברכה מסיבות ופעילויות חברתיות של הסטודנטים בקמפוס בכל ימות השבוע. אירוע מהסוג המדובר מחייב לפי חוק, היערכות בהיבטי בטיחות, אבטחה וסדרנות. כשהאירוע נערך בערב שבת, כל אלו מחייבים גם היתר מיוחד לעבודה בשבת והיערכות מקדימה. נשמח לפעול לקבלת היתרים אלו מבעוד מועד מהרשויות המתאימות בתיאום עם אגודת הסטודנטים".

 

 

לאחר שתגובת הטכניון לא הצליחה להנמיך את גובה הלהבות, הוציא נשיא הטכניון, פרופ' אורי סיון, הודעה לכל העובדים והלומדים במוסד: "בעקבות התקפות בעיתונות וברשתות החברתיות בימים האחרונים, אני רוצה להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שעמדת הטכניון הייתה ונותרה איתנה – להבטיח סביבה מכילה וליברלית המאפשרת לכל באי הקמפוס להתנהל לפי אמונתם, ללא כפייה מכל סוג. כל ניסיון לרמוז לכפייה כזו, או לכניעה לה, הוא הבל ורעות רוח. הטכניון ימשיך לתמוך בקיום פעילות חברתית יזומה של סטודנטים וחברי סגל אקדמי ומנהלים בכל ימות השבוע, לרבות בערבי שבת".

הודעתו המפויסת של נשיא הטכניון הכשירה את הצדדים להגיע להסכמה, כי מסיבת הסלסה חוזרת, וכך הם פרסמו: "בשיחתנו עם הטכניון על הנושא, התחייבנו לפעול על פי הנחיות הביטחון והבטיחות וכל הנחיות נוספות שנידרש לעמוד בהן והסכמנו שקיום אירועים, מכל הסוגים ולעיתים בשישי בערב, הוא חלק משמעותי במרקם החיים שלנו בקמפוס. באשר למסיבת הסלסה שבוטלה, אנחנו שמחים לבשר שהיא חזרה. מחכים לראותכם ב-26 באוגוסט (יום שישי) באולם השקוף, נפרסם פרטים בקרוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר