חילוץ הפצוע (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף)
חילוץ הפצוע (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף)

גבר כבן 40 נפל מגובה במהלך סנפלינג בכרמל ונפצע קשה

צוות מד"א ביצע בפצוע פעולות החייאה, ולאחר שליבו שב לפעום, הוא חולץ בעזרת ציוד מיוחד לניידת טיפול נמרץ ופונה לרמב"ם כשמצבו קשה". מבית החולים נמסר, כי מצבו של הפצוע קשה והוא מונשם ומורדם

פורסם בתאריך: 6.8.22 13:50

מדוברות מד"א נמסר, כי בסביבות השעה 12:00 התקבל דיווח במוקד 101 על גבר שנפל מגובה במהלך פעילות ספורטיבית בהר הכרמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב קשה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם.

מכבאות והצלה נמסר: "צוותי כיבוי של מחוז חוף וצוותים של רשות הטבע והגנים ומד"א פעלו לחילוץ ופינוי אדם שנפל מגובה של 20 מטרים בעומק שטח הפארק במסגרת גלישה ספורטיבית (סנפלינג) במחצבות קדומים לא רחוק מבית אורן שבפארק הכרמל".

פקח יער כרמל ברשות הטבע והגנים ניתאי אבירם שהגיע ראשון למקום: "הגעתי למקום והתחלתי בפעולות החייאה והנשמה מהירות על אדם בהכרה מעורפלת. על פי עדויות הוא נפל מגובה במחצבות קדומים. עם הגעת מד"א המשכתי בסיוע לחילוץ לכביש הראשי".

 

חובש בכיר במד"א חי טקאטש ופרמדיק מד"א טום גרישין: "עצרנו עם האמבולנס בסמוך למקום האירוע וירדנו ברגל למרגלות הצוק עד שהגענו לפצוע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה וכעבור מספר דקות ליבו שב לפעום. המשכנו בטיפול רפואי שכלל הנשמה ומתן תרופות. הוא חולץ בעזרת ציוד מיוחד לניידת טיפול נמרץ שחנתה בסמוך ופונה לבית החולים כשמצבו קשה".

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר: גבר כבן 40 מטופל כעת בחדר הלם לאחר שנפל מגובה של כ-10 מטר במהלך סנפלינג בכרמל. מצבו קשה, הוא מורדם ומונשם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר