צפייה בטלוויזיה (צילום: gpointstudio/depositphotos.com)
צפייה בטלוויזיה (צילום: gpointstudio/depositphotos.com)

בשל המצב הביטחוני: yes וסלקום פותחות ערוצים בחינם

בעקבות מבצע "עלות השחר" ברצועת עזה הודיעו החברות yes וסלקום על פתיחה של ערוצים שונים, ובהם ערוצי פרימיום, בחינם החל מהבוקר לכל לקוחותיהן. סלקום גם תוסיף גלישה של 250 ג'יגה למנויי הסלולר שלה המתגוררים באזור הדרום

פורסם בתאריך: 7.8.22 07:57

בשל המצב הביטחוני ומבצע "עלות השחר" הודיעו החברות yes וסלקום על פתיחה של ערוצים שונים, ובהם ערוצי פרימיום, בחינם החל מהבוקר (ראשון) לכל לקוחותיהן.

מ-yes נמסר כי "על מנת להנעים ולנסות לשפר את מצב הרוח הלאומי פותחת החברה לכל לקוחותיה בכל הארץ – yes yes+ ו-STINGTV את מכלול ערוצי הפרימיום הכוללים את ערוצי דרמות טורקיות, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, ערוץ נופש וערוץ הלייף סטייל. כמו כן ייפתחו לכל הלקוחות המסלולים המורחבים עם שלל תכני הילדים והסרטים, כולל yes VOD kids. הערוצים ייפתחו באופן אוטומטי ללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות".

 

 

סלקום הודיעה כי היא "תפתח ללא עלות מגוון ערוצים ללקוחותיה, כולל ערוצי ספורט פרימיום. הערוצים שייפתחו הם ערוצי הפרימיום ספורט 5, ערוץ ONE2, ערוץ ONE DOCO, ערוץ ONE EDGE, ערוצי הדרמות הטורקיות, ויוה פרימיום, ויוה וינטג', ערוץ ואמוס וכל ערוצי הילדים בחבילת הבסיס. בנוסף, סלקום השיקה שני ערוצי סרטים לילדים בחינם בתקופת החופש – חופש מהסרטים וחופש משפחתי".

כמו כן הודיעה סלקום כי היא תפתח למנויי הסלולר המתגוררים באזור הדרום תוספת גלישה של 250 ג'יגה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר