ערב הוקרה למען עסקים חיפאיים (צילום: מיכה בריקמן)
ערב הוקרה למען עסקים חיפאיים (צילום: מיכה בריקמן)

מאות השתתפו בערב הוקרה למען עסקים חיפאיים

האירוע שערכו עיריית חיפה והחברה הכלכלית התקיים אתמול (ראשון) במרכז הספורט העירוני גלי חיפה. הערב כלל נטוורקינג וחיבורים עסקיים, כשהבריכה העירונית הפכה למוקד עסקים חיפאי ועוצבה בהתאם. ראש העיר עינת קליש רותם: "העירייה תמשיך ללוות אתכם, בעלי העסקים, כפי שפעלה עד היום"

פורסם בתאריך: 5.9.22 12:53

מאות בעלי עסקים הגיעו אתמול (ראשון) בערב, למרכז הספורט העירוני גלי חיפה לערב הוקרה למען עסקים חיפאיים שערכו עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה. הערב כלל נטוורקינג וחיבורים עסקיים, כשהבריכה העירונית הפכה למוקד עסקים חיפאי ועוצבה בהתאם. במקום הוצבו עמדות של נותני החסות, ובהם ישראכרט ואיזי, ושל חברת האצטדיון העירוני. כמו כן הוצבו באירוע רכבים של סוכנות יבואני רכב UMI, ובהם קדילק ושברולט.

 

ראש העירייה עינת קליש רותם (צילום: מיכה בריקמן)

ראש העירייה עינת קליש רותם (צילום: מיכה בריקמן)

 

בערב השתתפו נציגי העסקים החיפאיים, גדולים וקטנים כאחד, ובהם עו"ד רון ברנט, עו"ד משה כהן, יוסי כהן, עו"ד דקל דרעי ואחיו השמאי דותן דרעי, ורד פארן, מנכ"ל איצטדיון סמי עופר ליאור פרי, רו"ח זיו כרסנטי, מנהל מחוז חיפה והגליל המערבי של שירותי בריאות כללית רונן נודלמן, דפנה בארי, שירלי קרשובר, ניצן מרציאנו, עו"ד אורטל גל ערד, אן כהן מרום, אבנר מכטינגר ורבים אחרים.

באירוע התקיימו פאנלים מקצועיים בנושאים בוערים לעולם הפעילות העסקית, והוא לווה בכיבוד עשיר. על החלק האמנותי: המאסטרו גיל שוחט שאירח את פבלו רוזנברג ואת הזמרת דניאלה לוגסי.

 

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף (צילום: מיכה בריקמן)

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף (צילום: מיכה בריקמן)

 

ראש העיר עינת קליש רותם, המשמשת יו"ר החברה הכלכלית, אמרה באירוע: "עיריית חיפה חרתה על דגלה בשלוש השנים האחרונות לקדם ולסייע לעסקים המקומיים בעיר, מתוך ראייה שהם מרכיב עיקרי וחשוב ביותר בהנעת הכלכלה העירונית. היום, שנה לאחר השקת מיזם 'חיפה Cash-Back', ניתן לומר בגאווה רבה כי מספר המימושים שנעשו במסגרת המיזם הגיע לעשרות אלפים, והם שימשו צינור חמצן עבור אלפי עסקים חיפאיים וסייעו להם לשוב למסלול פעילותם העסקית. ברצוני להודות לכל מי שהיה שותף למהלך זה ושסייע להוציאו אל הפועל, לראשי תשלובת ישראכרט, למנכ"ל איזי אופיר יוסף, לראש צוות חיפה 2030 ענבל ריבלין, למנהלת המחלקה לרישוי עסקים אתי אסולין ולמנכ"ל החברה הכלכלית חיפה אור שחף".

 

באמנותית: דניאלה לוגסי, פבלו רוזנברג וגיל שוחט (צילום: מיכה בריקמן)

באמנותית: דניאלה לוגסי, פבלו רוזנברג וגיל שוחט (צילום: מיכה בריקמן)

 

עוד אמרה ראש העיר: "העירייה תמשיך ללוות אתכם, בעלי העסקים, כפי שפעלה עד היום, ובמקביל תמשיך לפעול ליצירת מרחב ציבורי נוח ונעים להולכי הרגל מתוך הבנה כי בין השניים קיימת תלות הדדית שאינה ניתנת להפרדה. ביחד, בכוחות משולבים ותוך הבנת צורכי כל הגורמים המעורבים נמשיך לחולל מהפכה בחיפה".

 

 

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שהנחה את הערב: "אני חייב להגיד שאני ממש מתרגש לעמוד פה הערב ולראות אתכם, כל כך הרבה בעלי עסקים חיפאיים, חלקכם הגדול חברים שאני מכיר אישית. עזבתם הערב את כל העיסוקים שלכם ובאתם במיוחד לערב שכולו נטוורקינג, היכרויות וחיבורים עסקיים ולא פחות חשוב – הרבה כיף. הערב הזה הוא בשבילכם. 50 מיליון שקל – זה הסכום הלא ייאמן של תרומת תוכנית 'חיפה Cash-Back' לכלכלה בחיפה. רבים אוהבים להצהיר על תרומה לעסקים, אבל החוכמה היא לשים את היד בכיס באמת. כאן נכנסו לתמונה עיריית חיפה והחברה הכלכלית ששמו לעצמן למטרה לסייע לעסקים בעיר, במיוחד אחרי תקופת הקורונה המאתגרת. הכוונה היא להמשיך ולתמוך בעסקים בעיר ולתרום לפריחת הכלכלה העירונית. העסקים המקומיים הם מנוע הצמיחה של העיר, ובעלי העסקים ניצבים מול אתגרים לא פשוטים. אנחנו מקווים שמשבר הקורונה מאחורינו, אבל גם אם לא – נמשיך לעמוד לצדכם גם ברגעים הקשים".

 

רדיו חיפה משדר מהשטח (צילום: מיכה בריקמן)

רדיו חיפה משדר מהשטח (צילום: מיכה בריקמן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זה להתעסק במיקרו. החברה הכלכלית צריכה להתעסק במאקרו.

    הקאש בק מאד מאד מסורבל ולא באמת מה שעוזר לעסקים בחיפה
    רק סיום הקורונה מאפשר לעסקים החייאה. ונקוה שהמיתון והעלאות הריבית לא יפגעו בצריכה.
    אור מספיק עם הסרק – החברה הכלכלית לא צריכה לעסוק בדברים קטנים אלא בהבאת תעשיות גדולות בחיפה.

  2. מי שילם את הוצאות הארוע. מי אישר ארוע מיותר כזה

    כמה עלה ארוע תעמולת הבחירות ההזוי הזה?
    "ערב הוקרה לעקסים" ???
    מי שילם על הבופה והארוע – הארנונה השוחקת שלנו???

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר