בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)
בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)

פועל ניקיון בעירייה נפגע באצבעו ויפוצה ב-95,000 שקל

עובד באגף התברואה בעיריית חיפה נשלח לפנות גרוטאות, וכשהרים ספה לרכב הפינוי היא החליקה לידו ונפלה. כתוצאה מכך נפגעה אחת מאצבעותיו, הוא סבל מכאבים עזים ונותר עם מגבלה בתנועות היד ועם חמישה אחוזי נכות. לאחר שתבע את העירייה הגיעו הצדדים לפשרה, ולפיה יקבל העובד פיצוי של 95,000 שקל

פורסם בתאריך: 11.9.22 16:09

עובד ניקיון בעיריית חיפה נפגע באצבעו בפינוי גרוטאות ויקבל פיצוי של 95,000 שקל – כך נקבע בהסכם פשרה בין העירייה לעובד לאחר שזה הגיש תביעה נגד העירייה.

העובד, בשנות ה-40 לחייו נשלח על ידי הממונים עליו לפנות גרוטאות כבדות. על פי כתב התביעה שהגיש עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות נזקי גוף, לבית משפט השלום בעיר, העובד ניגש להרים ספה לרכב הפינוי, כשלפתע החליקה הספה לידו ונפלה. כתוצאה מכך נפגעה אחת מאצבעותיו של העובד והוא החל לסבול מכאבים עזים. למחרת הוא פנה לקבלת טיפול רפואי, וגם לאחריו נותר העובד עם מגבלה בתנועות היד.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בכך כתאונת עבודה ושילם לעובד דמי פגיעה. ועדות רפואיות קבעו לו נכות זמנית בשיעור של 20 אחוז ולבסוף נכות של חמישה אחוזים לצמיתות בשל הגבלות בתנועה של אצבעו הפגועה.

 

 

לתביעה שהוגשה לבית המשפט באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה צורפה חוות דעת של אורתופד מומחה, שקבע כי הנכות שממנה סובל העובד היא בשיעור של עשרה אחוזים לצמיתות. עו"ד אבו ורדה טען כי "כפפות העבודה שסופקו לעובד לא היו חזקות מספיק ולא התאימו לסוג העבודה, ולכן הן נקרעו בעת ניסיון הרמת הספה". כמו כן נטען שהעובד קיבל הוראה להרים את הגרוטאות הכבדות בידיים "מבלי שסופקו לו מתקני הרמה כלשהם".

כאמור, לאחר הגשת התביעה הגיעו הצדדים להסכם פשרה שקיבל תוקף פסק דין, ולפיו לפנים משורת הדין וללא נטילת אחריות תשלם העירייה לעובד 95,000 שקל נוסף על דמי הפגיעה שהוא כבר קיבל מהמוסד לביטוח הלאומי.

 

עו"ד סאמי אבו ורדה (צילום: יח"צ)

עו"ד סאמי אבו ורדה (צילום: יח"צ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פלוני פלוני

    איזה בושה שעובד צריך לטבוע כדי לקבל את מה שמגיע לו, מושחתים עירייה פח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר