סימני התקיפה של חזיר הבר
סימני התקיפה של חזיר הבר

חזיר בר תקף ופצע ילדה בת 14 בשדרות מוריה

בתום בילוי בגלידריית אמיליה בשדרות מוריה רדף חזיר בר אחרי חבורה של נערות, פגע באחת מהן, הטיח אותה אל הקרקע וגרם לה לפציעות בגב וברגל. הילדה ומשפחתה פנו לשירות מר"ם, שם חבשו לה את הפצעים, והיא הופנתה לבית חולים כדי לקבל חיסונים נגד כלבת. אביה: "זה יכול היה להסתיים באסון"

פורסם בתאריך: 7.10.22 20:23

נ', ילדה בת 14, הותקפה היום (שישי) על ידי חזיר בר בשדרות מוריה ונפצעה בגבה וברגלה. בסביבות השעה 15:00 בילתה נ' עם כמה חברות בגלידריה אמיליה, ובסיום הבילוי נתקלה החבורה בחזיר בר. הן ניסו להימלט מפניו, אך החזיר שעט לכיוונה של נ', פגע בה בגבה, הטיח אותה לרצפה וגרם לחבלה בגבה. בעקבות הנפילה נחתכה נ' ברגלה.

הילדה ומשפחתה פנו לשירות מר"ם, שם חבשו לה את הפצעים, והיא הופנתה לבית חולים כדי לקבל חיסונים נגד כלבת.

 

 

אביה של נ' סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות": "החזיר יצא מאחת מהסמטאות, הן נבהלו והוא רץ אחריהן. לא היה לה לאן לברוח. החזיר פגע לה בגב ונגרם לה סימן חבלה גדול. כתוצאה מהנפילה יש לה שפשופים, אבל היא טופלה, חיטאו לה את הפצעים, ועכשיו היא תאלץ לקבל חיסון נגד כלבת. אנחנו מזועזעים ומודאגים מאוד, זה יכול היה להסתיים באסון".

המשפחה עדכנה את העירייה במוקד 106, ולדברי האב "הם פעלו יפה, עדכנו את רשות הטבע והגנים, ואמרו שהם יתפסו את החזיר ויטפלו בזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אחד שיודע

    בניש, הותקפת על ידי חזיר שאתה ממעיט כל כך בארוע? לא נעים ולא נורא?
    רק בפציעה קשה או קטלנית חס וחלילה העירייה תתעורר?

  2. ר. תושב מודאג

    חשוב ללמד את הילדים לזרוק מיד את האוכל מהידיים או כלים עם אוכל כי מה שמעניין את החזירים זה מזון ולא הילדים. תבררו עם הילדה אם זה מה שהיה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר