הכנף השמאלית החבוטה ברכבו של אריק
הכנף השמאלית החבוטה ברכבו של אריק

ונדליזם בקרית ספר: "מישהו פתח במסע היסטרי של נקמה"

ביום שלישי שעבר נדהמו תושבי רחוב קרית ספר לגלות שורה של רכבים שנפגעו מוונדליזם. "בוחני המשטרה זיהו משהו כמו עקב של נעל, זה נראה כאילו מישהו בהתקפה של אמוק בעט ברכב", מספר אחד מהתושבים. תושב אחר: "זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לנו, גם לבת זוג שלי קרה דבר דומה"

פורסם בתאריך: 30.10.22 08:02

בבוקר יום שלישי שעבר התעוררו תושבי רחוב קרית ספר וגילו לתדהמתם שורה של רכבים שנפגעו מוונדליזם. "ביום שני בלילה החניתי את האוטו ליד הבית, ולמחרת בבוקר ראיתי שהוא חבוט כולו מהצד של המדרכה", סיפר אריק, תושב הרחוב, ל"כלבו – חיפה והקריות", "זה נראה לי משונה כי לא הבנתי איך מישהו יכול היה להיכנס בו ולדפוק אותו. כל הצד השמאלי שקוע, כאילו מישהו בהיסטריה מעך את כל הצד. בנוסף, המראה בצד ימין נתלשה. נסעתי למשטרה כדי להגיש תלונה, וגם הם לא הצליחו להבין כיצד זה שבצד שמאל הפח היה שקוע ובצד ימין המראה נתלשה ברוע. שאלו אותי אם יש לי אויבים. בוחני המשטרה שבחנו את הרכב זיהו משהו כמו עקב של נעל. זה נראה כאילו מישהו בהתקפה של אמוק בעט בו. עכשיו אני צריך להחליף דלת ואת הצד השמאלי ברכב".

אריק תלה מודעה ברחוב שבה ביקש משכנים שהיו עדים למקרה מידע על האלמוני שהשחית את רכבו. מפניות של תושבים אחרים הוא הבין שמתקפת הוונדליזם לא פסחה על רכבים נוספים: "אתמול אמר לי שכן שגם לרכב שלו ולרכב של אשתו עשו את אותו הדבר באותו הלילה – גם דפקו את הדלתות וגם תלשו את המראות. כאילו מישהו הלך ודפק בשיטתיות את כל המכוניות לאורך הרחוב. היום התקשרו אלי עוד שתי דיירות ברחוב ואמרו שגם להן עקרו את המראות. אולי אקבל תיעוד של מקרים נוספים מאנשים שיעברו ויראו את המודעה. מישהו פה פתח במסע היסטרי של נקמה, לא אישית כמובן, אבל ונדליזם של רוע".

 

המראה השבורה בצד ימין

המראה השבורה בצד ימין

 

 

תושב אחר ברחוב סיפר: "התעוררתי ביום שלישי בבוקר וראיתי שמישהו הרס את הכנף של הרכב שלי וחיבל במראה בצד של המדרכה, כאילו נתן מכות. זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לנו, גם לבת זוג שלי קרה דבר דומה לפני כמה חודשים. זה מישהו שעובר ועושה ונדליזם לאורך כל השורה של המכוניות ברחוב, וכך היה גם במקרה של הרכב של בת הזוג שלי. אין לנו מושג מי זה".

אריק פנה לעיריית חיפה בבקשה להציב מצלמות אבטחה ברחוב ולהגביר את הסיורים הממונעים בו במטרה להשיב את הביטחון האישי לתושבים: "מעבר לנזק הכספי ההרגשה היא איומה. הרחוב שלנו קרוב למסעדות ולפאבים בציר מוריה, וגם יש פה גם גני ילדים ושני בתי ספר. אנחנו מבקשים להגביר את הסיורים העירוניים והמשטרתיים כי מדובר בביטחון התושבים. זה רחוב פעיל, וכל מי שמגיע לאזור נכנס אליו, ולכן צריך לתת לו יותר תשומת לב. אני גם לא שולל שזה טרור שקט של בני מיעוטים שפוגעים ברכוש של יהודים".

 

הדלת השמאלית החבוטה

הדלת השמאלית החבוטה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גלעד

    אל תסמכו על אף אחד תשימו מצלמות היקפיות ברכבים שלכם שפעילות גם בזמן חנייה, יקרות , אבל הנזקים יקרים יותר.

  2. פרוספר

    הארסים האלו מתוצרת מדינות ערב שפלים ונבזים כל אחד מהם כך שאין אפילו צורך בהכללה להעביר אותם דחוף מעבר לגבול ללבנון או סוריה

  3. עופר המפנה חיפה

    ברור מישהו ולא מישהי .
    אנחנו נמצאים במדינת עולם רביעי דור הzין של מי טו ולכן מישהי מה פתאום שתעשה דבר שכזה אז אוטומטי , זה גבר .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר