הפוסט שהועלה בדף הפייסבוק של עיריית חיפה
הפוסט שהועלה בדף הפייסבוק של עיריית חיפה

תעלומה: מי פרץ לדף הפייסבוק של עיריית חיפה?

אל דף הפייסבוק הרשמי של עיריית חיפה הועלה פוסט עלום. בתום בדיקה שערכה מסרה העירייה: "הפוסט הוא שיתוף מהאינסטגרם של עובד המוקד העירוני שהיתה לו הרשאה לדף העירייה להגיב לתושבים. ההרשאה של אותו עובד מהפייסבוק העירוני הוסרה והפוסט נמחק"

פורסם בתאריך: 4.11.22 13:42

גורם עלום פרץ היום (שישי) לפני דקות אחדות לדף הפייסבוק הרשמי של עיריית חיפה. בפוסט שהועלה לדף נכתב: "אני אף פעם לא מאמין למראה עיניי עד שזה מופיע, אני יודע שקשה לסמוך על מישהו. פקפקתי כי זה היה חדש לי. הוא שכנע אותי להתחיל עם הסכום המינימלי של 4,000 שקל ולקבל בחזרה 40,000 שקל. כל כך הופתעתי ושמחתי שהגעתי למסקנה שפלטפורמת ההשקעה הזו אמינה ב-100%. אני אשמח שתתנו אותה נסה דמ לו @1patrick___johnson".

הפוסט המתמיה לא הותיר את הגולשים אדישים, כאשר לכולם היה ברור שמדובר בפריצה לדף. "אם כבר פרצתם, זה התוכן שהחלטתם לשים?", כתב אחד הגולשים.

מעיריית חיפה נמסר כי ככל הנראה החשבון נפרץ וכי הנושא נמצא כעת בבדיקה.

עדכון (14:09): לאחר בדיקה נמסר מעיריית חיפה: "הפוסט שעלה בדף העירייה הוא פוסט שיתוף מהאינסטגרם של עובד המוקד העירוני שהיתה לו הרשאה לדף העירייה להגיב לתושבים. ככל הנראה העובד פרסם אצלו, ובטעות שיתף גם בדף העירייה (השיתופים בין הפלטפורמות השונות וגם בין הפרופילים לדפים השתנו לאחרונה). בכל מקרה לא מדובר בפריצה. ההרשאה של אותו עובד מהפייסבוק העירוני הוסרה והפוסט נמחק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דרושה ועדה קרואה דחוף

    עיריית חיפה זקוקה לועדה קרואה ולסדר בכל האגפים שלה. זה כבר ברור לכל תושבי העיר.
    איזה שר שלא יהיה שר הפנים – קריאה נואשת למנות לחיפה ועדה קרואה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר