ההודעה שקיבלו תושבי קרית אליעזר מדואר ישראל
ההודעה שקיבלו תושבי קרית אליעזר מדואר ישראל

עוד סניף דואר נסגר, והפעם בצומת דולפין

תושבי קרית אליעזר ובת גלים התבשרו בהודעת טקסט על כך שסניף הדואר ברחוב יפו 152 ייסגר באמצע החודש, והם לא מרוצים מהחלופה שניתנה להם. "הדרך לעיר התחתית היא תמיד פקוקה. להגיע לדואר הולך להיות מבצע", אומרת אחת מתושבות קרית אליעזר שמשתמשת בשירותי הסניף כבר יותר מ-30 שנה

פורסם בתאריך: 8.11.22 11:05

דואר ישראל, וזה כבר לא סוד, על סף פשיטת רגל. כדי למנוע מהלך חד צדדי הגו בדואר תוכנית הבראה הכוללת פיטורים של יותר מ-1,000 עובדים ואשר משמעותה היא סגירה של סניפים. מבחינתם זה להצטמצם או לחדול, וכרגע הם בוחרים בצמצומים.

לאחר סגירתו של סניף דואר נחלה בהדר, שאילצה את תושבי השכונה לכתת רגליים לסניף המרוחק בכיכר הנביאים, שנותר הסניף היחיד הפעיל בשכונה, וסגירתו של הסניף בבת גלים שבה נשאר רק סניף בתוך מתחם הקריה הרפואית רמב"ם, בקרוב מאוד גם תושבי קרית אליעזר ובת גלים יתקלו בבעיה דומה. יחידת הדואר מערב חיפה, שממוקמת בדרך יפו 152 פינת רחוב אל-עמר, תיסגר ב-16 בנובמבר, ותושבי שתי השכונות ובעלי העסקים הרבים בהן הופנו בהודעה sms לקבל שירותים בסניף הדואר ברחוב שער פלמר בעיר התחתית.

תושבי קרית אליעזר, שחווים לאחרונה סגירה של שירותים רבים, כועסים. "כדי להגיע לסניף בעיר התחתית, אנחנו צריכים לנסוע ברכב או בתחבורה ציבורית, אי אפשר להגיע לשם ברגל", אומרת תושבת השכונה שנעזרה בשירותי הסניף ברחוב יפו כבר יותר מ-30 שנה. "הדרך לעיר התחתית היא תמיד פקוקה, וכך גם הדרך חזרה. להגיע לדואר הולך להיות מבצע".

 

 

תושבת אחרת קובלת על כך שסבתה המבוגרת לא יודעת לשלם את חשבונותיה באתרי האינטרנט: "חבל מאוד שלא מתחשבים באנשים מבוגרים, הכי קל לפגוע בחלשים שאין להם יכולת להתנגד. אני מאמינה שבגלל שיש המון שירותים שניתן לעשות מהבית, פחות אנשים מגיעים לסניפים, ואולי זו הסיבה שהם סוגרים. אבל יש שכונות כמו קרית אליעזר עם ריכוזים גדולים מאוד של אנשים מבוגרים ועולים חדשים שעדיין זקוקים לשירותי דואר פרונטליים ולא אונליין".

מדואר ישראל נמסר: "סניף הדואר בדרך יפו ייסגר ב-16 בנובמבר, והתושבים ימשיכו לקבל את שירותי דואר ישראל בסניף פלמר הסמוך, ביחידות דואר נוספות בעיר, בבתי עסק רבים שבאמצעותם ניתן לקבל חבילות, ובאמצעות שירותים דיגיטליים ושירותים עד הבית שמאפשרים ליהנות ממגוון שירותים ומוצרים בלי להגיע לסניף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למה זה עובר בשתיקה מצד הציבור??

    אני באמת לא מבין מה הולך במדינה הזו.
    עשרות אלפי אנשים משתמשים מדי יום בשירותי הדואר לתשלומים, קבלת כספים, בנק הדואר, חבילות ומכתבים
    למה אין הפגנות ברחבי הארץ על מצב הדואר והתעללות בתושבים במיוחד בקשישים?
    למה שותקים על הרס שירות בסגירת סניפי בנקים ודואר למליוני בני אדם??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר