הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בתערוכת הכלבים הבינלאומית (צילום: יגאל פדרו)
הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בתערוכת הכלבים הבינלאומית (צילום: יגאל פדרו)

לכשכש בכלב: הפומרניין נטע היא הכוכבת הגדולה

נטע היא כלבת פומרניין שזכתה בתואר הנכסף "כוכבת התערוכה" בתערוכת הכלבים הבינלאומית שנערכה ביום שבת במרכז הקונגרסים. בתערוכה השתתפו כ-1,500 כלבים ממאות גזעים שונים, והיא משכה אליה קהל של אלפים שהגיע כדי לקחת חלק בחגיגת האהבה לכלבים

פורסם בתאריך: 8.11.22 15:21

בתערוכת הכלבים הבינלאומית שהתקיימה ביום שבת במרכז הקונגרסים בחיפה השתתפו כ-1,500 כלבים ממאות גזעים שונים, ובהם כלבי רועים, טריירים, שנאוצרים, פינצ'רים, דוברמנים, כלבי דוגה ומולוסים, כלבי תחש, כלבי ציד, כלבים זעירים וכלבי רוח. התחרות משכה אליה קהל של אלפים, שהגיע כדי לקחת חלק בחגיגת האהבה לכלבים. התערוכה נערכה ביוזמת ההתאחדות הישראלית לכלבנות ובחסות רויאל קנין.

מבין הזוכים מכל גזע נבחרה במקום הראשון כלבת שפיץ גרמני (פומרניין) העונה לשם נטע, אשר זכתה בתואר הנכסף "כוכבת התערוכה". בעליה של נטע היא ילנה וייסברג, והיא תוצר של גידול כחול-לבן של מישל פרטוק. סגניה היו כלב טרייר סקוטי מגידול ישראלי של ילנה בריימן, וכלב מלטזי בבעלותה של איבטה גולדס אשר יובא ארצה מרוסיה.

 

נטע כוכבת התערוכה (צילום: יגאל פדרו)

נטע כוכבת התערוכה (צילום: יגאל פדרו)

 

 

הכלבים התחרו על תארים בזירות הגזע, ולאחר מכן התחרו המנצחים במקצי הזירה המרכזית שכללה תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים. השופטים מפורטוגל, איטליה, דנמרק, רומניה, צ'כיה, סרביה, הונגריה וישראל שפטו את הכלבים על פי מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד.

דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות טל יפה: ״תערוכת הכלבים שהתקיימה בסוף השבוע בחיפה אפשרה לנו להרחיב את הקהלים הנחשפים לכלבנות המתועדת, האחראית והמבוקרת. קהל המבקרים והביקוש באזור היוו מפגן אהבה מרגש לכלבים ועדות ניצחת לכך שהכלבנות המתועדת היא הפתרון ולא הבעיה לשימור תכונות אופי ובריאות אצל חברינו הטובים ביותר".

מנכ"ל רויאל קנין ישראל קריסטיאן טאשב: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות. זו השנה השלישית שרויאל קנין ישראל משתפת פעולה עם ההתאחדות בפעילות חינוך והסברה ובתערוכות בינלאומיות. אנו מאמינים כי יש חשיבות לקיומה של כלבנות גזעית בישראל, כל עוד היא מתועדת ומבוקרת. אנו מקווים להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו ולאירועים שמהווים חגיגה אמיתית ומשמחת עבור מגדלי הכלבים המתועדים בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר