אהוד אולמרט (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אהוד אולמרט (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

"נותנים במה לעבריין מורשע בגניבת מיליונים"

הבחירה של מועדון רוטרי הוד הכרמל להזמין את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כמרצה אורח באירוע של הארגון מעורר סערה. דובר רוטרי ישראל חיים גרשון מסביר: "אני לא מסכים עם אולמרט אבל הוא קיים, הוא מופיע ומדבר. היתה לי הצעה להזמין את איימן עודה להרצאה, אבל היתה התנגדות עצומה"

פורסם בתאריך: 28.11.22 07:50

מועדון רוטרי הוד הכרמל מארגן ערב חגיגי, שהמרצה האורח בו יהיה ראש הממשלה לשעבר אוהד אולמרט. האירוע יתקיים ביום שלישי, 6 בדצמבר, באולם פבזנר בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי, ומחיר הכרטיס הוא 40 שקל.

הבחירה באולמרט גררה תגובות קשות ברשתות החברתיות. "שום יחס לדבר הזה", כתב אחד מהמגיבים בתגובה לפוסט של דובר רוטרי ישראל חיים גרשון, "אתה יכול למחוק. אסיר לשעבר ומקבל שוחד במעטפות – בושה וכתם לארגון רוטרי". מגיב אחר כתב: "בושה וחרפה, מה השלב הבא? הרצאת אורח של הנשיא משה קצב בנוגע לאלימות נגד נשים? או אולי יגאל עמיר בזום מיוחד מהכלא? אם תשאלו את אנשי רוטרי הם יגידו 'נתניהו הוא מושחת ומואשם בשוחד', אבל הצביעות לא תבייש אותם להזמין את אולמרט העבריין המורשע, שכנראה יטנף על הממשלה העומדת לקום ועל העומד בראשה, שדרך אגב העבריין הוציא את דיבתו וישלם לו עשרות אלפי שקלים".

תגובות אחרות היו "איזה אורח חשוב! רוטרי, הכל בסדר איתכם?", "בושה לארח עבריין מורשע שריצה עונש מאסר, עבריין אשר במצח נחושה לא מראה שום סימן הפנמה ובושה למעשיו", "עבריין, אסיר משוחרר. עאלק ראש הממשלה לשעבר. איך אין לכם בושה לתת לאיש ההזוי והבזוי הזה במה?", "מה דפוק בכם שנשמע סביר להזמין מי שישב בכלא על זה שעבד בעיקר בשביל עצמו ולא בשביל האזרחים וגנב כספים של כולנו? ועוד מבקשים תשלום, וואו", "עכשיו הוא אוסף כסף מהפראיירים הטיפשים ברוטרי. שיתבייש כל מי שקונה כרטיס ומי שבחר את המרצה", "נותנים במה לעבריין מורשע בגניבת מיליונים. ההזמנה הבאה שלכם תהיה לאנס המורשע קצב להרצאה על אונס נשים? כי זה בול אותו דבר. איכס, תתביישו מועדון רוטרי".

 

ההזמנה לאירוע של רוטרי

ההזמנה לאירוע של רוטרי

 

 

פנינו לגרשון, שגם ינחה את האירוע, בניסיון לשפוך אור על הבחירה בראש ממשלה שהורשע במרמה, בהפרת אמונים ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ובהמשך נגזר עליו גם מאסר.

גרשון, מדוע בחרתם להזמין ראש ממשלה מורשע בפלילים?

"נו, מה יש? אין לו ידיים? אין לו רגליים? אין לו ראש? בן אדם מורשע בפלילים הולך להיות המשנה לראש הממשלה ושר הפנים. תראה, אני לא מסכים עם אולמרט אבל הוא קיים, הוא מופיע ומדבר, ואפשר להציג לו שאלות ולדבר איתו גם על הדברים האלה. היתה לי הצעה להזמין את איימן עודה להרצאה, אבל היתה התנגדות עצומה. אמרתי להם 'ההיפך, תזמינו אותו, תתנו לו במה ותתנו לו באבי אביו".

אז אולמרט במקום עודה?

"לא, אנחנו נותנים במה לכולם, אבל אם היו רוצים להביא למשל את עזמי בשארה, הייתי אומר לא".

למה?

"כי הוא רוצה להחריב את מדינת ישראל. נראה לי שגם איימן עודה, אבל לפחות הוא לא אומר את זה, הוא חבר בכנסת ישראל ומופיע תחת הדגל של מדינת ישראל. יש קווים אדומים, אבל תדע לך שדווקא אתה כעיתונאי, חשוב שתשמע אותו, תבקר אותו ואולי הוא יסתבך קצת עם עצמו".

אז מה קרה עם עודה? זה ירד מהפרק?

"ירד. לא נזמין אותו כי היו לי כמה אנשים שאמרו 'אם עודה יבוא – נפגין'".

ולאולמרט לא נשמעו התנגדויות?

"לא. בסופו של דבר הוא היה ראש ממשלה. בכל זאת הוא תרם משהו למדינת ישראל. בוא אני אשאל אותך – את יונה מצגר, שהיה הרב הראשי לישראל וישב בבית סוהר, אני יכול להזמין להרצאה?".

תלוי בקודים ובסטנדרטים שלכם.

"אני יכול להזמין להרצאה את אריה דרעי?".

שוב, זה תלוי בסטנדרטים שלכם אם להזמין מישהו שהורשע.

"גם בצלאל סמוטריץ' ישב בכלא. אני רוצה שתבוא ותשאל שאלות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

20 תגובות
  1. משה א

    מה המשמעות ? עבריין שרץ לכלי התקשורת ומתהלל.תעשו כמוני .קחו אותי לדוגמה .בפריימריס היה מקום עשרי .דחף דרס והגיע לראשות ממשלה.וכראש ממשלה ישב בכלא .ומאז רץ לכל כלי התקשורת .בושה וחרפה למדינה שבה פושעים מתהללים.

  2. ציון דוד

    מה המשמעות ? עבריין שרץ לכלי התקשורת ומתהלל.תעשו כמוני .קחו אותי לדוגמה .בפריימריס היה מקום עשרי .דחף דרס והגיע לראשות ממשלה.וכראש ממשלה ישב בכלא .ומאז רץ לכל כלי התקשורת .בושה וחרפה למדינה שבה פושעים מתהללים.והיהודי היקר עם הלב החם שהעביר כספים למדינה כתרומות .מת בשברון לב בגלל .האחד ויחיד .ראש הממשלה .איזה כאב לב עוד הכחיש בפניו הכל

  3. לאמור את האמת

    יש אנשים – מלקקי ישבנים, חסרי עמוד שידרה, ללא אישיות עצמית.

  4. אבי

    ראש ממשלה שכרגע רק חשוד זה לא בסדר אבל ראש ממשלה מורשע שישב בכלא זה בסדר
    ואני חושב שביבי תרם למדינה קצת יותר מאולמרט גם כחייל וגם בראש ממשלה
    עד לאן ? אין בושה

  5. איריס

    ממנים לשר פושע סידרתי שישב בבית סוהר הונה ושיקר את הרשויות וצוחק על כולם צחוק גדול. ומי שמינה אותו זה נאשם בפלילים שעומד לדין.

  6. מיואש

    מי זה "העיתונאי טל אלירן"? האם הכוונה היא לאלירן טל, דובר עיריית חיפה? גם אם אתן לו קרדיט על זה שפעם היה עיתונאי (נניח. אם שופר הוא עיתונאי אצלכם רק בגלל שהוא מחזיק בתעודת עיתונאי), הרי שכבר כ-3 שנים שהוא לגמרי דובר במשרה מלאה…
    אה, וגם שמו הוא אלירן טל ולא טל אלירן.
    מתי כבר רוטרי החטיארים האלה ירעננו קצת את רשימת המרצים שלהם? יש עוד מישהו בעיר הזאת שלא היה בהרצאה/פאנל של ליאור או אלירן??

  7. החילוני

    אולמרט לא הורשע בגניבה ולא גנב דבר .
    תיכף תקום ממשלה פלילית אמיתית.

  8. רומן

    מה קרה יש רק חרא של אורחים שילח להרצות בבתי הסוהר יותר מידי הנחות עשו לו שלא העמידו אותו על "כספים פוליטיים אצל עו"ד שלו על עדות שקר ועל שיבוש הליכי משפט בטח שישתין עלינו מלמעלה

  9. ישראל

    נדפקנו לגמרי. כל מקום רואים ומזמינים את הפושע לשעבר הזה. ועוד מדברים על להזמין את איימן עודה שונא ישראל ופועל להכחדתה. יהודים, מה קורה לכם?

  10. פטקס

    זול יותר לראיין את אולמרט מאשר את איימן עודה:))) אולמרט גנב בפועל בלי שתפרו לו תיקי שוחד, ישב בכלא, ועדיין ממשיך להיות מנוצל ומנפח את חשבון הבנק שלו, לעומת נתניהו שדואג ושומר על מדינת ישראל והאזרחים למרות התיקים התפורים. שמערכת המשפט, המשטרה עם 433 יתעוררו ויבדקו כמה שוחד שוב קיבל אולמרט

  11. עובד

    רוטרי ישראל כבר לא מייצג את האכויות והנורמות של מועדון רוטרי עם הסבר לא חכם למה להזמין עבריין מורשע

  12. נינט

    מה מתנפלים על אולמרט?
    כל הממשלה שניבחרה עברינים שישבו בבית הסוהר ומתמנים לשרים.כך מתנהל אירגון פשע מסוכן.ממשלת גועל נפש?

  13. אפי

    אני מניח שאנשים אשר משלמים עבור הכרטיס ,בסך הכל מגיעים למופע סטנד אפ של ליצן עם רפרטואר של שנאה וגידופים, ויש אנשים בעיקר אלה שרכשו כרטיס אשר כמהים להאזין לקללות בכיוון נתניהו, כי זה הפך לסוג של סם אחרי שטיפת מוח שעברו,לגבי רוטרי,צר לי אליהם.

  14. מירי

    אז למה לביבי מותר למנות שר פנים ובריאות בתקציבי ענק שישב בכלא,ובנכלוליות חוזר לשם אחרי עסקת טיעון מפוקפקת? זה נורמטיבי בעיניכם??בזיון של נאשם ונער גבעות

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולמרט מזמן לא רלוונטי הוא בטח ובפרובוקציות משונות מנסה להתברג לתודעה הציבורית לא מעניין כלל שימשיך לשבת במגדל השן שבנה לעצמו

  16. בושה בושה בושה בושה בושה

    כחבר כנסת צעיר בליכוד עורך דין אהוד אולמרט דרש ממשפחות נעדרי קרב סולטן יעקב תשלום על טיפול בעניינן ובדיקה לגבי גופות החיילים שנפלו
    אתם מבינים – הדרעק הזה קיבל עשרות שנים משכורות חבר כנסת ושר, הדרעק הזה עסק בקומבינות פליליות כראש עיריית ירושלים,
    הדרעק הזה הגיע עד לראשות הממשלה.
    בושה כזו. כל מי שמכיר את אולמרט לא הבין איך נאלח כזה בכנסת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר