חזיר בר (צילום: JakubMrocek/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: JakubMrocek/depositphotos.com)

תביעה נוספת נגד העירייה בשל תאונה עם חזיר בר

גל תביעות הנזיקין נגד עיריית חיפה בשל תופעת חזירי הבר נמשך: לבית משפט השלום הוגשה תביעה בדרישה לפיצוי בסך של 15,000 שקל בשל תאונה בהתרחשה בין כלי רכב לחזיר בר. בכתב התביעה נטען כי "האירוע קרה בשל רשלנות ו/או חוסר זהירות ו/או חוסר מיומנות ו/או הפרת חובה חקוקה של הנתבעת"

פורסם בתאריך: 30.11.22 08:33

עיריית חיפה נדרשת להתמודד עם גל של תביעות נזיקין בשל תופעת חזירי הבר. אתמול (שלישי) הוגשה תביעה נוספת לבית משפט השלום בעיר בדרישה לפיצוי בסך של 15,000 שקל בגין תאונה בהתרחשה בין כלי רכב לחזיר בר. זוהי התביעה החמישית בעניין זה, כאשר רק בחודש ספטמבר פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי העירייה תפצה תושב העיר ב-15,500 שקל בגין נזק שנגרם לרכבו בעקבות התנגשות עם חזיר בר – תאונה שהתרחשה באוגוסט 2020 בדרך צרפת – לאחר שהצדדים הגיעו לפשרה.

לפי כתב התביעה שהוגש אתמול, "ביום שישי 7 באוקטובר 2022 טייל התובע באזור הכרמל, ובשעה 23:30 לערך הוא עבר בשדרות הנשיא, ופתאום יצאו שני חזירים באמצע הרחוב ואחד מהם פגע ברכבו. לאחר שהתאושש מההלם הרב שאחז בו יצא התובע מהרכב וגילה כי חלקו הקדמי של הרכב נפגע מעוצמת הפגיעה. הוא התקשר מיד למוקד המשטרה ודיווח על האירוע, אך לא הספיק לצלם את החזירים כי הם ברחו מהר".

הנזק שנגרם לרכב, כך נטען, נאמד ב-10,628 שקל, בהתאם לחוות דעת של שמאי רכב שצורפה לתביעה.

 

 

בטיעונים המשפטיים צוין כי "התובע יטען שהאירוע קרה בשל רשלנות ו/או חוסר זהירות ו/או חוסר מיומנות ו/או הפרת חובה חקוקה של הנתבעת ו/או נבחריה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או שלוחיה ו/או בעלי חוזה עמה, אשר הנתבעת אחראית למעשיהם ו/או למחדליהם מאחר ובין היתר היא עשתה ו/או חדלה מלעשות את המעשים הבאים: אפשרה ולא מנעה את הסתובבות החזירים ברחובות חיפה; נמנעה מלנקוט אמצעי בטיחות מתאימים לשם מניעת התרחשות האירוע; התעלמה מהימצאות מטרד ציבורי מסכן וחמור בכך שידעה ו/או היתה חייבת לדעת על הסתובבות חזירים ברחובותיה ולא עשתה דבר ו/או די כדי להרחיקם לאלתר; ונקטה סדרי עדיפויות מוטעים ו/או נמנעה מלהוציא את ההוצאות הנדרשות למניעת הנזק ו/או לא עשתה שימוש נכון בתקציבה לצורך איתור בעלי חיים מסכנים, ובין היתר חזירים ו/או פיקוח עליהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד שהעירייה תתעורר ותבין שצריך לדלל לא 10 בחודש אלא 50-100

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר