חתונתם של תבור להט ודניאל זחריאס (צילום: hermes fotografia)
חתונתם של תבור להט ודניאל זחריאס (צילום: hermes fotografia)

להט וזחריאס התחתנו במקסיקו. השלב הבא: ילד

לאחר שבע שנות זוגיות התחתנו יו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר תבור להט ובן זוגו ד"ר דניאל זחריאס בעיירה ואלה דה בראבו במקסיקו. להט, שהפך לחבר המועצה הראשון שנישא לבן זוג מאותו המין: "היה מדהים ומרגש. עשינו טקס יהודי אלטרנטיבי יפה, רק שלא נראה לי שברבנות יקבלו אותו"

פורסם בתאריך: 4.12.22 15:00

לאחר שבע שנים של זוגיות, יו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר תבור להט ובן זוגו ד"ר דניאל זחריאס, התחתנו בעיירה ואלה דה בראבו במקסיקו – ארץ מוצאו של זחריאס – לעיניהם של 150 חברים וקרובי משפחה. בכך הפך להט לחבר המועצה הראשון שנישא לבן זוג מאותו המין.

"היה כיף ומרגש", אומר להט בהתרגשות ל"כלבו – חיפה והקריות", "התחתנו ליד אגם קסום בעיירה שנמצאת במרחק של שעתיים נסיעה ממקסיקו סיטי. זה מקום שדניאל אוהב מאוד עוד מהביקורים בו בילדותו. לאירוע הגיעו בני משפחה וחברים מכל העולם, והיה מדהים ומרגש. זה היה אחרי שבוע וחצי של הכנות ולוגיסטיקה ובדיקות שכולם מגיעים".

 

תבור להט ודניאל זחריאס שוברים את הכוס (צילום: hermes fotografia)

תבור להט ודניאל זחריאס שוברים את הכוס (צילום: hermes fotografia)

 

 

את טקס הנישואים הרשמי ערכו הזוג בחצר בית הוריו של זחריאס במקסיקו סיטי בנוכחות שופטת, ובהמשך התקיים הטקס המרכזי שהיו בו חופה ושבירת כוס. "עשינו טקס יהודי אלטרנטיבי יפה, רק שלא נראה לי שברבנות יקבלו אותו", צוחק להט, "ערכנו כתובה, חופה, החלפת טבעות – הכל. את הכוס שברנו שנינו ביחד, ומי שחיתן אותנו היא חברתי הטובה יפעת שהגיעה במיוחד מהארץ לחתן אותנו".

הצעד הבא של הזוג הטרי היא להירשם כזוג נשוי ברשויות בישראל. "נלך למשרד הפנים ונביא תעודת נישואים של מדינה זרה", אומר להט, "הם מחויבים להכיר בזה ולשנות סטטוס לנשוי. עכשיו אנחנו שוקלים גם להוסיף את שם המשפחה אחד של השני".

ייתכן שזו לא היתה החגיגה האחרונה בבית משפחת להט-זחריאס, שכן כעת, לאחר שנישאו, מבקש הזוג להרחיב את התא המשפחתי. להט: "אנחנו בודקים תהליכי פונדקאות, טפו טפו טפו".

 

החתנים תבור להט ודניאל זחריאס ואורחי החתונה (צילום: hermes fotografia)

החתנים תבור להט ודניאל זחריאס ואורחי החתונה (צילום: hermes fotografia)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פונדקאות היא ניצול גוף אישה בעבור כסף

    מדובר בהליך מזעזע בו לרוב מנוצלות נשים חלשות.
    מוטב שיאמצו ילד ושיהיה להם בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר