הקשישה שנפצעה והמדרכה המשובשת (צילומים: הלן מלול)
הקשישה שנפצעה והמדרכה המשובשת (צילומים: הלן מלול)

המדרכה המשובשת סמוך ללין ממשיכה לגבות פצועים

תושבים בקרית אליעזר מספרים שבמדרכה הסמוכה למרכז הרפואי לין יש חלק מוגבה שהעוברים והשבים לא שמים לב אליו, ונפילות מתרחשות חדשות לבקרים. השבוע נפלה שם קשישה שנחבלה, דיממה ופונתה לבית חולים. הלן מלול, בעלת דוכן במקום: "הגיע הזמן שיטפלו במדרכה הזו. כל יום אנשים נופלים פה"

פורסם בתאריך: 20.12.22 09:13

המדרכה המשובשת סמוך לכניסה למרכז הרפואי לין בקרית אליעזר ממשיכה לגבות פצועים. ביום ראשון נפלה שם קשישה שנחבלה, דיממה ופונתה לבית חולים לקבלת טיפול. תושבים מספרים שבמדרכה יש חלק מוגבה שהעוברים והשבים לא שמים לב אליו, ונפילות מתרחשות שם חדשות לבקרים.

הלן מלול, בעלת דוכן סמוך, טוענת כי המפגע קיים כבר שנים רבות. השבוע היא נחלצה לסייע לקשישה שנפלה, וכעת היא קוראת לעיריית חיפה לתקן את המדרכה בדחיפות: "המפגע הזה קיים כבר 20 שנה. זה משטח של אבנים שבחלק ממנו האבנים הן גבוהות ובולטות, ובכל יום נופל שם מישהו. כבר אין לי גב להרים את האנשים שנופלים כאן, ומדובר בעיקר באנשים מבוגרים. מסכנים, הם לא שמים לב, נתקעים עם מקל ונופלים. חלק מהם שברו את האף, ואחרים את השיניים. כמה התרעתי והתקשרתי".

מלול מספרת על המקרה של הקשישה שנפלה ביום ראשון: "ישבתי בדוכן שלי, וראיתי שהקשישה לא שמה לב שהמדרכה עקומה ונפלה על הפנים. מסכנה, לקחו אותה לבית חולים. ירד לה דם, אז הושבתי אותה, נתתי לה לשתות, רצתי לשומר שהביא עגלה ולקחנו אותה למיון של לין. הבנתי שהיא היתה זקוקה לטיפול רחב יותר וששלחו אותה לבית חולים".

 

 

יונה בעבור, תושבת העיר, נפלה בדיוק באותו מקום לפני שלושה חודשים. "יש הגבהה במדרכה, ונפלתי", היא מספרת, "בעלת הדוכן ועוד גבר עזרו לי לקום, והיא אמרה לי שזו לא הפעם הראשונה שנופלים שם ושהעירייה לא עושה כלום. הרגל כאבה לי מאוד ונזקקתי לטיפול, לכדורים נגד כאבים ולקומפרסים. העירייה לא מעניין אותה לא מהמדרכה ולא מאנשים שנפגעים שם".

ומלול מסכמת: "הגיע הזמן שיטפלו במדרכה הזו. כל יום אנשים נופלים פה. די, מספיק!".

מעיריית חיפה נמסר: "במסגרת תוכנית העבודה של המטרונית לשיקום צומת לין לשנת 2023 מתכננת העירייה לשקם גם את המדרכות במקום. אם מדובר במפגע נקודתי נבקש לקבל את מיקומו המדויק, וזה יטופל באופן מיידי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לאמור את האמת

    קליש בחו"ל, עובדי העירייה משחקים בסוליטר, כנראה שמשלמי הארנונה יתקנו את הנדרש בעצמם. "אם אין אני לי…מי לי"….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר