קפה קפה
קפה קפה

בגלל מקקים במטבח: צו הפסקה מינהלי לקפה קפה בגרנד קניון

צו ההפסקה המינהלי לסניף של רשת קפה קפה בגרנד קניון הוצא בשל ממצאי ביקורת שנערכה בסניף ואשר בה "נמצא כי העסק במצב תברואי ירוד מאוד, עם ליקויים חמורים המהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור". בין הממצאים: עשרות מקקים חיים במטבח ומקקים מתים במקרר

פורסם בתאריך: 20.12.22 18:27

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (שלישי) על צו הפסקה מינהלי לסניף של רשת קפה קפה בגרנד קניון. הצו הוצא לנוכח ממצאי הביקורת שנערכה היום בסניף על ידי מפקח המחלקה לבריאות הסביבה ופקחים של עיריית חיפה, שבה "נמצא כי העסק במצב תברואי ירוד מאוד, עם ליקויים חמורים המהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור", נכתב בצו, "יתרה מכך – העסק פועל ללא רישיון עסק".

הליקויים שהיוו את העילה להוצאת הצו הם "עשרות מקקים חיים שנמצאו בשטח הטיפול במזון במטבח; הפשרת מוצרי בשר מתבצעת במקרר של מזון גולמי ומזון מוכן למאכל יחדיו, כאשר תהליך ההפשרה שגוי ומתבצע בניגוד לתקנות; במקרר שבו מתבצע תהליך ההפשרה נשמרים מוצרי מזון גולמיים ומוכנים למאכל – דבר שעלול לגרום לזיהום צולב; במקרר עובשים רבים, חלודה רבה, ניכר כי הוא לא נוקה זה זמן רב, ונמצאו בתוכו מקקים מתים; נמצאו מוצרים פגי תוקף שאינם ראויים למאכל".

 

 

בביקורת עלו ממצאים נוספים, ובהן "סלטים ומוצרים רגישים כגון גבינות וסלטי טונה נשמרים מספר ימים ואינם ראויים למאכל; מקרר הסלטים אינו תקין ונמדדה בו טמפרטורה גבוהה מהמותר; כל המקררים שבשטח המטבח הם במצב תברואי ירוד מאוד: לכלוך רב, עובשים, מדפים חלודים, גומיות האטימה אינן תקינות; מוצרים רגישים כגון גבינות נשמרים ליד האש ונמדדה טמפרטורה של 26 מעלות במקום; נראה כי אין מדורי עבודה ייעודיים לטיפול במוצרי המזון השונים; לא מתבצע הליך חיטוי לירקות; כל הציוד הקבוע הוא במצב ירוד – חלוד, בלוי ונדרש לניקיון יסודי; בשטח המטבח מוצרי מזון פתוחים מאוחסנים במקומות שאינם ראויים; במחסן נשמרות ביצים על הרצפה ללא הגבהה וללא קירור; המדפים במחסן הם במצב ירוד מאוד – חלודים ואינם נקיים; המקפאים השוכבים במחסן הם במצב ירוד – אינם נקיים ומשטחי פלסטיק ארעיים משמשים במקום דלתות מקפיא; במקרר הביצים במחסן מאוחסנים מיכלי לימונדה".

נוסף על צו ההפסקה הוזמנו בעלי הסניף לשימוע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רוחמה

    המסעדות בחיפה הם במצב תברואתי ירוד מאד בגלל שאין כמעט פיקוח של משרד הבריאות. על כל מקום אחד שנסגר יש עוד עשר שממשיכים לפעול כרגיל למרות זיהומים כבדים.

  2. חחח

    מקקים זה מצוין בבית הסטודנט בטכניון כבר ביקרתם. כי שם יש במטבח עכברים לא מקקים.

  3. ליה ליבוב

    משרד הבריאות סוף סוף סגר את קפה קפה בגרנד בגלל מצב תסרואתימומקקים. למה משרד הבריאות לא בודק את יתר המסעדות בגרנד ואת חדרי השרותים שאין מילים לתאר את הקרשים המלוכלכים מצווה. נאמרנשבמסעדת ההמבורגרים בקומה שלישית הלכו מקקים חיים על הההמבורגר בלחמנייה. יש בגרנד המון דוכנים, דוכני אוכל ביום יום ודוכנים מבחוץ בימי חמישי וששי. הרי לא
    יתכןנשהמקקים התאספו רק בקפה קפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר