טיול בטבע בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
טיול בטבע בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

"ואדיות במגפיים": הטיולים שיעשו לכם את החורף בטבע החיפאי

המיזם "ואדיות במגפיים" של קבוצת הפייסבוק "בשבילי רק (ב)חיפה" בשיתוף עם עיריית חיפה חוזר בפעם השלישית, ובמסגרתו יובילו מתנדבים חיפאים טיולים בוואדיות ובנחלים בטבע הסובב את שכונות הכרמל. הטיולים יתקיימו בשני סופי השבוע הראשונים של השנה החדשה

פורסם בתאריך: 28.12.22 12:34

במסגרת המיזם "ואדיות במגפיים" של קבוצת הפייסבוק "בשבילי רק (ב)חיפה" בשיתוף עם עיריית חיפה, יובילו בהתנדבות תושבים חיפאים טיולים בוואדיות ובנחלים בטבע הסובב את שכונות הכרמל. הטיולים יתקיימו בשני סופי השבוע הראשונים של השנה החדשה – בימים שישי ושבת, 6 ו-7 בינואר ו-13 ו-14 בינואר.

זו הפעם השלישית שבה חוברת העירייה לקבוצת "בשבילי רק (ב)חיפה" אשר מובילה טיולים וסיורים בטבע העירוני של חיפה. במסגרת המיזם "ואדיות במגפיים" ייצאו 16 סיורים לנחלים ולוואדיות בעיר.

ההשתתפות בסיורים היא חופשית, אך מותנית ברישום מראש בקישור https://bit.ly/3vemWAu

מהעירייה נמסר כי יש לעקוב אחר הפרסומים למקרה של ביטול בשל תנאי מזג אוויר, כי ההשתתפות בסיורים היא באחריות המטיילים בלבד, וכי מומלץ לוודא את תוואי המסלול ואת רמת הקושי ולהגיע בציוד מותאם להליכה. עוד נמסר כי מובילי הסיורים אינם מדריכי טיולים מוסמכים והם פועלים בהתנדבות למען הקהילה.

 

המעיין בנחל אחוזה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

הבריכה בוואדי שיח (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

 

מנהלת קהילת "בשבילי רק (ב)חיפה" ענבל חן ברגב: "תושבים מובילים סיורים בהתנדבות בשבילי חיפה, בנחליה ובוואדיות שלה הוא מיזם קהילתי חברתי שהתחיל בזכות חיפאים אוהבי טבע וסביבה. עד היום טיילו איתנו אלפי חיפאים ומבקרים שנהנו מהליכה בטבע שמקיף את חיפה, גילו שבילים חדשים שיוצאים מהשכונות על הכרמל והכירו חיפה אחרת – חיפה שחיה בטבע. אנחנו ממשיכים עם המיזם 'ואדיות במגפיים' בחודש שבו הצומח מתחיל ללבלב ולפרוח, וניתן ליהנות מזרימה בוואדיות".

מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה טלי גולדשטיין: "חיפה היא עיר עם טבע עשיר ומגוון ברצף הייחודי שבין ההר, הוואדיות והים. ערכי הטבע והנוף הם חלק בלתי נפרד מהזהות החיפאית של העיר ותושביה, ולכן אנו רואים חשיבות רבה לקידום המודעות והנוכחות העירונית והאזרחית במרחבים אלו. שיתוף הפעולה עם פעילי וארגוני הסביבה מאפשר להוביל מהלך משותף של אחריות ומודעות, וכמובן מאפשר לתושבים ליהנות מהנכס החיפאי הנפלא הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תכנון לקוי מאד

    למה בוץ למה כשיש סכנה להחלקה ונפילות ופגיעות
    למה לעשות דברים עקום – היה את כל עונת המעבר לתכנן טיולים כאלו מספטמבר עד נובמבר או בפסח הבא…
    עכשיו זה פשוט הפקרות ומסוכן במיוחד לילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר