חזיר בר (צילום: Xalanx/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: Xalanx/depositphotos.com)

בגלל פגיעת חזיר: העירייה נתבעת ביותר מחצי מיליון שקל

בחודש אוקטובר 2021, בעת שהתובע טייל עם כלבו, חזיר בר שעט לעברו והתנגש בו בעוצמה. כתוצאה מכך הוא הוטח על הקרקע, נגרמו לו פגיעות ברגל ימין וביד שמאל, הוא נאלץ לעבור ניתוח ונקבעו לו 38 אחוז נכות. כעת הוא תובע מעיריית חיפה יותר מ-500,000 שקל

פורסם בתאריך: 2.1.23 07:56

תביעה בסכום של יותר מחצי מיליון שקל נגד עיריית חיפה הוגשה לבית משפט השלום בעיר בעקבות פגיעה של חזיר באדם. מכתב התביעה, שהוגש על ידי עו"ד יסמין גודיס-דרור ממשרד לביא, אפרת ושות', עולה כי בחודש אוקטובר 2021, בעת שהתובע טייל עם כלבו, "חזיר בר שעט לעברו והתנגש בו בעוצמה. כתוצאה מכך, התובע הוטח על הקרקע ונגרמו לו נזקי גוף קשים, בעיקר ברגל ימין וביד שמאל".

כמו כן נטען כי התובע פונה ממקום האירוע באמצעות ניידת טיפול נמרץ של מד"א לקריה הרפואית רמב"ם, ובבדיקות שעבר אובחנו בין השאר שברים בכמה מאיברי גופו. ימים אחדים לאחר מכן הוא נותח, בוצע בו קיבוע פנימי והושתלו בגופו ברגים. התובע שוחרר לצורך טיפול שיקומי במרכז הרפואי בני ציון אך עם הזמן מצבו החמיר.

"עובר לתאונה היה התובע אדם בריא בגופו ובנפשו, אשר עבד למחייתו, תפקד וניהל את שגרת חייו ללא כל קושי, ותכנן לעבוד עוד במשך שנים רבות", נטען בכתב התביעה, "כתוצאה מנזקי התאונה, שהה התובע באי כושר מלא לעבודה תקופה ממושכת, ולנוכח נזקיו הקשים הוא מתקשה בעבודתו גם היום. מאז התאונה התובע לא חזר לעצמו. נכון לשעה זו הוא ממשיך לסבול מכאבים כרוניים בברך ימין ובצלקת בירך ימין, מוגבל בתנועות הברך, מתקשה לעלות ולרדת במדרגות, סובל מכאבים בעת הנעת שורש כף יד שמאל, מוגבל ביישור ובכיפוף שורש כף יד שמאל, וחש תחושת נימול בכף יד שמאל".

 

 

לאחר בדיקה אצל מומחה לכירורגיה אורתופדית נקבע לתובע נכות רפואית משוקללת של 38 אחוז. בכתב התביעה נטען כי לתובע נגרם נזק שנאמד ב-517,000 שקל, בין השאר בגין הפסד השתכרות בסך של 300,000 שקל ונזקים כללים. "אשר על כן", נכתב, "מתבקש בית המשפט להזמין את הנתבעת לדין ולחייבה לשלם לתובע את מלוא נזקיו, בצירוף הפרשי הצמדה מלאים וריבית מקסימלית כדין, החל ממועד התאונה ועד למועד התשלום בפועל".

עו"ד גודיס-דרורמסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "מדובר במקרה מצער של אדם שרק רצה לטייל עם כלבו, ובאופן מפתיע וללא כל סיבה שעט לעברו חזיר בר ופצע אותו באופן קשה. למען הסר ספק, בתביעת נזיקין לא מציינים את מלוא סכום התביעה בעת ההגשה אלא רק את הנזק שניתן להעריך מיום האירוע ועד יום הגשת התביעה. לגבי הנזק העתידי, בכתב התביעה מצוינים ראשי הנזק ללא הסכומים, אשר יפורטו במסגרת הדיון המשפטי".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. העירייה לא אשמה.

    יש חזירים בכל מקום.
    זה כמו עורבים ,יונים , נמלים ,דבורים ,

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נחש הפחיד אותי וקפצתי אחורנית ובטעות דרכתי על לשלשת של עורב שבדיוק עשה את צרכיו, החלקתי וראשי נפל בקקי של תנים.
    כשניקיתי את ראשי ראיתי נימייה שהבהילה אותי שוב. ניסיתי לברוח אך נאלצתי לתמרן בין המכוניות שחונות על המדרכה באדום לבן.
    תביעה לכולם, גם נגד אלוהים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר