המוקד המבצעי של עיריית חיפה (צילום: ראובן כהן)
המוקד המבצעי של עיריית חיפה (צילום: ראובן כהן)

מצלמות אבטחה הותקנו בחופי בת גלים וקרית חיים

השבוע הושלמה התקנת המצלמות, המחוברות למוקד מבצעי של העירייה אשר מאויש 24 שעות ביממה. המצלמות מתוכנתות להתריע אוטומטית על פעולות חריגות, והחומר המצולם שנשמר בהן יכול לשמש ראיה נגד עבריינים

פורסם בתאריך: 21.8.17 12:17

עיריית חיפה השלימה השבוע את התקנת מצלמות האבטחה בחוף בת גלים, בטיילת בת גלים ובחוף נאות בקרית חיים. מדובר במערך של מצלמות המחוברות למוקד מבצעי של העירייה המאויש 24 שעות ביממה. המצלמות מתוכנתות כך שהן יתריעו אוטומטית על כל פעולה חריגה הנקלטת בהן, וכאשר תזוהה פעילות עבריינית יזניק המוקד ניידות סיור, פיקוח ואבטחה למקום האירוע. הצילומים שנשמרים במצלמות מהווים חומר ראייתי שעשוי לשמש את המשטרה בהגשת כתבי אישום נגד עבריינים.

המצלמות החדשות מצטרפות לעשרות מצלמות אבטחה שכבר פועלות ברחבי העיר – בפארקים, בגנים ציבוריים, בחופי דדו וזמיר, בסקייט פארק, בעיר התחתית ועוד. בעירייה מציינים כי בימים אלה נערך אגף הביטחון להתקנת מצלמות נוספות בשוק התורכי וברחוב נתנזון, שבהם מתקיימת פעילות תוססת בשעות הערב, וכי יחודש מערך המצלמות בגן בית העם בקרית חיים ובוואדי סליב. את המצלמות מתקינה העירייה בשיתוף עם המשרד לביטחון פנים במסגרת הפרויקט "עיר ללא אלימות".

סיירת הביטחון של עיריית חיפה הוקמה לפני כשבע שנים במטרה להגביר את תחושבת הביטחון של התושבים. היא כוללת שש ניידות וצוות של 20 סיירים שעברו הכשרה מבצעית ועיונית. הצוותים מחולקים על פני אזורים גיאוגרפיים, פועלים בשיתוף עם המשטרה ומגיבים לנצפה במצלמות ולפניות תושבים למוקד 106.

ראש העיר יונה יהב: "אנו נחושים להמשיך ולפתח מערכות הגנה ואבטחה כדי להגביר את תחושת הביטחון של התושבים בשגרה ולנהל את העיר בחירום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר