ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)
ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)

אגף התברואה של עיריית חיפה נערך לחגי תשרי

עובדי מחלקת התברואה ערכו במוצאי שבת מבצע ניקיון לשוק תלפיות שהסתיים עם אור הבוקר. בעירייה נקבעו נהלים להבטחת הניקיון במהלך החגים, בשימת דגש על האירועים המרכזיים כמו פסטיבל הסרטים

פורסם בתאריך: 17.9.17 12:00

עיריית חיפה נערכת לניקיון המרחב הציבורי ולשמירה עליו במהלך החגים – תקופה שבה פוקדים את העיר אלפי מבקרים. באגף התברואה נערכה ישיבת היערכות לקראת ראש השנה, יום כיפור וסוכות ובה נקבעו נהלים להבטחת הניקיון תוך שימת דגש על הצירים הראשיים ועל המוקדים שבהם יתקיימו אירועי החג.

האירועים המרכזיים כוללים את פסטיבל הסרטים, אירועי העיר התחתית, פסטיבל בית גלים, פסטיבל תיאטרון הרחוב ואירועי מוזיאון הרכבת. האגף החל בפעילות מוגברת כבר בשבוע שעבר, וזו תימשך עד סוף החגים במשך כל שעות היממה.

במוצאי שבת יצאו עובדי האגף לשוק תלפיות למבצע הניקיון המסורתי שאותו הם מקיימים פעמיים בשנה – לפני ראש השנה ולקראת פסח. עובדי התברואה עמלו במשך כל הלילה על שטיפת מדרכות השוק ועל ניקוי כתובות הגרפיטי בעזרת מכונות קיטור בלחץ גבוה. ניקוי השוק הסתיים עם הגעת הלקוחות הראשונים בשעות הבוקר המוקדמות.

מהעירייה נמסר כי עובדי התברואה מסתייעים בשני רכבי טיאוט רחוב מתקדמים שנרכשו לאחרונה. עלות כלי הרכב, שבהם מותקנים מנועים בתקן מחמיר למניעת זיהום ורעש, היא כ-1.5 מיליון שקל. לכלי הרכב החדשים מערכת היגוי המאפשרת תמרון קל ונגישות למפרצי חניה ולכיכרות, ומערכת שטיפה בלחץ המאפשרת ניקוי יסודי של מקומות מוסתרים שלא היו נגישים עד כה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר