גמלאים גולשים באינטרנט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גמלאים גולשים באינטרנט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מועדון מיל"ב בבית אבא חושי חונך רשת חברתית

רשת חברתית ייחודית לגמלאים תיפתח ב-26 באוקטובר במועדון מיל"ב במרכז הקהילתי בית אבא חושי בנוה שאנן. באמצעות הרשת יוכלו גמלאים להשתתף בפעילויות מאורגנות ולהכיר חברים חדשים

פורסם בתאריך: 2.10.17 17:28

רשת חברתית ייחודית לגמלאים תיפתח ב-26 באוקטובר במועדון מיל"ב במרכז הקהילתי בית אבא חושי בנוה שאנן. באמצעות הרשת יוכלו גמלאים להשתתף בפעילויות מאורגנות כמו הרצאות וטיולים ולהכיר חברים חדשים.

הרשת החברתית היא פרויקט של אגף הרווחה – מערכת שירותים חברתיים וקהילה בעירייה בשיתוף עם המרכז הקהילתי בית אבא חושי ועם מיל"ב, שהוא תאגיד עירוני המתמחה ומפעיל מגוון פעילויות פנאי, חברה ותרבות לגמלאים. בחיפה פועלים כ-20 מועדוני מיל"ב ובהם קרוב ל-5,000 חברים.

מנהלת המועדון מירי טורמן: "מחקרים מצביעים על הקשר החיובי בין קיומן של רשתות חברתיות לבין רווחה בגיל המבוגר. חשיבותן של הרשתות החברתיות עולה ככל שהאדם מזדקן וזקוק יותר לתמיכה, לקשר אישי ולהשתייכות למעגלים חברתיים. אחת מהקבוצות הפגיעות ביותר בקרב האוכלוסייה המבוגרת היא זו של העולים החדשים – אלו שהמעגל החברתי שלהם דליל, שמצבם הכלכלי הוא רע ושהם מתקיימים מקצבת זקנה וממעטים להשתתף בפעילויות פנאי. מטרת הרשת החברתית החדשה היא לאפשר מפגש חברתי, נעים ומעניין לגמלאים כדי שהם ירחיבו את הקשרים שלהם עם הסביבה הקרובה".

מה מקבלים החברים ברשת מלבד היכרות עם אנשים אחרים?

"המועדון בבית אבא חושי הוא גדול מאוד והפעילות בו היא מגוונת. מתקיימים בו חוגים רבים כמו ספורט ומחשבים, סדנאות, טיולים ולימוד שפות. למרות שהוא נקרא מועדון 60+ אנחנו רוצים שגם צעירים יצטרפו אלינו. הרשת החברתית תתפתח בסגנון של חבר מביא חבר, ומי שיגיע יכיר אנשים חדשים".

לדבריה של טורמן, הפגישות יתקיימו פעם בשבוע בימי חמישי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר