פעילות אבות בחורב 14 (צילום: המרכז בחורב 14)
פעילות אבות בחורב 14 (צילום: המרכז בחורב 14)

לגברים בלבד: חודש האבות במרכז להורים צעירים

המרכז בחורב 14 בחיפה מקדיש את פעילותו בחודש הקרוב לאבות, אשר מתמודדים בשנים האחרונות יותר ויותר עם סוגיות הקשורות בגידול ילדים ובאיזון בין זוגיות לקריירה

פורסם בתאריך: 3.10.17 11:09

עיריית חיפה מקדישה את הפעילות במרכז להורים צעירים בחורב 14 במהלך חודש אוקטובר לאבות. במרכז, המנוהל על ידי רשות הנוער והצעירים של העירייה, תתקיים פעילות משותפת לאבות ולילדיהם הקטנים. בין השאר יוכלו האבות להשתתף בבייבי ג'ים, ולשמוע את ההרצאה "הולדתו של אב" אשר עוסקת בלידה כאירוע מכונן בזהותו החדשה של הגבר וביחסים עם בת הזוג, ואת הרצאתו של הסופר והתסריטאי רן שריג על נישואים וגירושים ועל הקשר בין חיים לכתיבה. להרצאות ניתן יהיה להגיע עם בנות זוג. ההשתתפות בפעילויות היא בחינם אך כרוכה בהרשמה מראש.

במרכז ברחוב חורב 14 מתקיימים במהלך כל השנה פעילויות של הדרכת הורים בהרצאות ובסדנאות, פעילויות בוקר לנשים בחופשת לידה ולתינוקות, מפגשים בנושא כלכלת המשפחה, סדנאות תזונה, ערבי סטנדאפ ועוד.

מנהל רשות הצעירים בעירייה מיקי ליבוביץ': "הרעיון לקיים את חודש האבות נבע מהשינויים שחלו באבהות בשנים האחרונות. ניתן להבחין כיום במגמה של אבות מעורבים יותר ונוכחים יותר, שמתמודדים עם סוגיות רבות הקשורות בגידול הילדים ובאיזון שבין זוגיות לקריירה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר