שריפה בפארק הכרמל (צילום: דוברות כיבוי והצלה)
שריפה בפארק הכרמל (צילום: דוברות כיבוי והצלה)

החברה להגנת הטבע לעיריית חיפה: יש להיערך לשריפות

בעקבות מזג האוויר היבש ביקשה החברה מהעירייה לבדוק את הצירים בחורש, להפעיל רכבי סיור ולהגביר את הערנות כדי להתמודד עם הסכנה בתחומי העיר וביערות

פורסם בתאריך: 13.11.17 19:02

החברה להגנת הטבע פנתה היום (שני) לעיריית חיפה בבקשה להיערך לשריפות בשטחי העיר ובפארק הכרמל לנוכח מזג האוויר היבש המאפיין את הימים האחרונים.

במכתבו אל ראש העיר יונה יהב כתב מנהל סניף חיפה והסביבה של החברה להגנת הטבע אוהד שוורץ: "לנוכח מזג האוויר הנוכחי, המאופיין ברוחות חמות וביובש קיצוני, נבקש להעלות לסדר היום את נושא הכוננות לשריפות חורש בתוך תחומי העיר ובפארק הכרמל. ברצוננו להציע כי יבוצעו בדיקת צירים בכל סביבות החורש החיפאי לווידוא נגישות לכבאיות, תגבור נוכחות של צוותי כיבוי האש של העירייה בוואדיות ובאתרי חורש, הפעלת רכבי הסיור של העירייה כדי שאלה יסיירו לאתרים פוטנציאליים כגון ואדיות וחורשות, תדרוך מוסדות חינוך להעלאת מודעות וערנות תלמידים, והוצאת חוזר להורים להגברת ערנות בימים הקרובים".

 

 

בסיום מכתבו ציין שוורץ כי החברה להגנת הטבע מוקירה את מאמצי העירייה בשיקום החורש בעקבות השריפה שהתרחשה בנובמבר אשתקד וכי היא "תשמח לסייע בכל תחום שניתן להגברת מודעות וערנות לשמירה על החורש החיפאי ותשמח לעמוד לרשות העירייה בכל מה שניתן לעשות למניעת השריפה הבאה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר