חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)
חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)

התאונה בחורב: הלם בבית הספר רעות

זעזוע בקרב תלמידי בית הספר בעקבות דריסתה של הילדה בת ה-12, תלמידת חטיבת הביניים של רעות, על ידי רכב חולף. צוות המורים ואנשי השירות הפסיכולוגי מנהלים שיחות עם התלמידים

פורסם בתאריך: 16.11.17 10:17

תלמידים רבים בבית הספר רעות לקו בהלם בעקבות דריסת הילדה הבוקר (חמישי) ברחוב חורב. הנפגעת בת ה-12 היא תלמידת חטיבת הביניים של בית הספר שהיתה בדרכה ללימודים כאשר נפגעה מרכב חולף. הילדה נפצעה קשה בראשה ונלקחה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה. בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב שהיא נפגעה בעת שעברה במעבר חציה.

צוות חטיבת הביניים מקיים ברגעים אלה שיחות הסברה והרגעה עם התלמידים. אחת מהתלמידות אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון" שהתגובה לאירוע של רבים מהתלמידים היתה קשה.

דוברת משרד החינוך במחוז כרמלה קנר: "צוות הייעוץ של בית הספר עובד עם התלמידים, ומחלקת החינוך העירונית שלחה פסיכולוג לבית הספר. ביקשנו לכנס את המורים ולדבר עם התלמידים על הנושא".

 

עדכון (20:25): הילדה עברה ניתוח נוירוכירורגי ארוך על ידי צוות בראשות ד"ר מוני בניפלא, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה ילדים. המנתחים עצרו דימום בראשה והיא הועברה להמשך אשפוז והשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. מצבה של הילדה יציב אך עדיין קשה.

 

 

מעיריית חיפה וממשרד החינוך נמסר בנוסף: "מיד עם קבלת ההודעה על התאונה הקשה כונסו תלמידי הכיתה לשיחה עם יועצת בית הספר, בהתאם להנחיות הפיקוח וגורמי המקצוע בעירייה, על מנת להרגיע את התלמידים ולהשרות ביטחון. פסיכולוג השירות הפסיכולוגי העירוני ומדריכת שירות פסיכולוגי ייעוצי ממשרד החינוך הגיעו לבית הספר והדריכו את המורים כיצד לשוחח על המקרה עם התלמידים. הצוות החינוכי והתלמידים מתפללים לשלומה של הנפגעת ומאחלים לה החלמה מהירה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רני

    צודק ערן ליבני
    צריך לסגור את מרכזי הערים הגדולות לתחבורה ציבורית בלבד+ דו גלגלי כמו שמתוכנן בפריז

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר