מזג אוויר סוער (צילום: דודו בכר)
מזג אוויר סוער (צילום: דודו בכר)

עיריית חיפה נכנסת לכוננות סופה

ביומיים הקרובים עשויים משבי הרוח להגיע ל-70 קמ"ש והגלים בים לגובה של חמישה מטרים. מטה החירום של העירייה מזהיר: יש להתרחק מעצים, מעמודים ומחפצים שעלולים לעוף

פורסם בתאריך: 19.11.17 20:01

מטה החירום של עיריית חיפה נערך עם יחידות העירייה הביצועיות לקראת מזג אוויר סוער הצפוי לפקוד את העיר בימים הקרובים. המטה נערך בהתאם לתחזית השירות המטאורולוגי, ולפיה צפויים מחר (יום שני') משקעים של עד 50 מ"מ גשם ומשבי רוח שיגיעו למהירות של 70 קמ"ש. הים יהיה סוער והגלים יגיעו ביום שלישי לגובה של עד חמישה מטרים.

מעיריית חיפה נמסר כי היא סיימה את היערכותה לחורף, ובמסגרת זו נוקו ונפתחו כל הקולטנים הפזורים בעיר. בתוך כך נערכת העירייה לפינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה, שלטים ורמזורים.

 

 

"יצוין כי למרות ההיערכות המוגברת וההשקעות האדירות במערכות הניקוז בעיר, המבנה הטופוגרפי של חיפה, היסחפות בוץ ותוצאות השריפה בשנה שעברה עלולים להוביל להצפות במקרה של כמות משקעים גדולה במיוחד שתרד בפרק זמן קצר", נמסר מהעירייה, שפנתה לתושבים בבקשה להיערך מבעוד מועד לסופה בהתאם לכמה הנחיות, ובהן ניקוי תאי ניקוז מים בחצרות ומרזבים על גגות, גיזום עצים וענפים בגינות פרטיות בסמיכות לכבלים, וחיזוק דודי שמש, סככות וחפצים אחרים כמו עציצים ואדניות על גגות ובמרפסות.

עוד נמסר מהעירייה כי "במהלך הסופה יש להתרחק ככל הניתן מעצים, מעמודים ומחפצים אחרים שעלולים לעוף כתוצאה מהרוחות החזקות. המוקד העירוני 106 יפעל במתכונת חירום ויעמוד לשירות התושבים בכל בקשה לסיוע".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחוב הסייפן

    אם מתפקדים כמו שצריך כל השנה ומתנהלים ומתפקדים ברצינות שום סופה לא צריכה להדאיג יותר מידי אבל כשיש עצים שגדלים פרא בעיות ניקוז של שנים שידועות ולא מטופלות ככה זה נראה הגיע הזמן לרענן את שורות העירייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר