מנהל אגף התרבות בעירייה אורי בלום ז"ל (צילום: צבי רוגר)
מנהל אגף התרבות בעירייה אורי בלום ז"ל (צילום: צבי רוגר)

מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה אורי בלום הלך לעולמו

בלום הלך לעולמו בעקבות סיבוך בניתוח ולאחר שנאבק על חייו במשך זמן רב. הוא שימש בתפקידים רבים בעירייה, ובהם מ"מ יו"ר איגוד הערים האזורי לאיכות הסביבה ומ"מ מנכ"ל העמותה לתיירות ונופש חיפה

פורסם בתאריך: 4.12.17 19:43

מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה אורי (בנימין) בלום הלך היום (שני) לעולמו בגיל 40. בלום נאבק על חייו מאז חג הסוכות, אחרי שעבר הליך רפואי שהסתבך.

ראש העיר יונה יהב ספד לו: "עיריית חיפה מרכינה ראש ומתאבלת היום ביחד עם משפחתו ועם סביבתו הקרובה של אורי. הוא היה אישיות שאי אפשר לפספס – איש מבריק, יצירתי, חולם חלומות גדולים ומממש אותם. אורי התחיל את דרכו כעוזר שלי, ומאז ליווה אותי במשך 14 שנים. אנשי עיריית חיפה מחבקים את המשפחה ואת החברים. אורי יחסר לנו ותרומתו המיוחדת תישאר זכורה בלבנו".

הלווייתו של בלום תתקיים מחר (רביעי) בשעה 11:00 בבית העלמין בכפר סמיר. ההלוויה תצא משער תמר.

 

אורי בלום (צילום: אורית ליטמנוביץ')

אורי בלום (צילום: אורית ליטמנוביץ')

 

 

בלום החל את דרכו בעירייה ביולי 2003 כעוזרו של יהב. במסגרת פעילותו הציבורית הוא כיהן כדירקטור באיגוד ערים חיפה לאיכות הסביבה, כמ"מ יו"ר איגוד הערים האזורי לאיכות הסביבה, כדירקטור באיגוד ערים לכיבוי אש וכמ"מ מנכ"ל העמותה לתיירות ונופש חיפה. בין התפקידים הציבוריים שמילא מעבר לתפקידו בעירייה: חבר האסיפה הכללית של חבר הנאמנים של בית הספר הריאלי, גזבר המועצה הציבורית לחילופי צעירים ונוער במשרד החינוך ויו"ר ועדת הכספים של המועצה.

בלום היה בוגר הריאלי במגמה כלכלית ומתמטית. במסגרת לימודיו האקדמיים הוא סיים תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה, קורס דירקטורים ביחידה ללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה וקורס יזמות עסקית במרכז טיפוח יזמות (מט"י) חיפה. במהלך שירותי הצבאי עבר בלום קורס קציני שריון וקורס מפקדי טנקים, ובמילואים שירת כקצין בדרגת סרן בתפקיד סגן מפקד יחידת הקישור לרשות (יקל"ר) של מחוז הצפון בפיקוד העורף.

בלום נודע כאיש ארגון מעולה ובין הפרויקטים העירוניים שאותם הפיק היו אירועי צובחוץ, אירועי יום העצמאות ותערוכת הפרח.

הוא השאיר אחריו בת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפני עשר שנים כמעט הושמדתי בביקור חולים.חמש נקבים עשו לי בקיבה כשדחפו טבעת ,חודש בטיפול נמרץ ,חארות ,בסוף אין רשלנות .עשר אלף נתנו ותגיד תודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר