נציגי רשות החדשנות בישיבה בעיריית חיפה (צילום: ראובן כהן)
נציגי רשות החדשנות בישיבה בעיריית חיפה (צילום: ראובן כהן)

רשות החדשנות תסייע בהבאת חברות בין לאומיות לחיפה

נציגי רשות החדשנות ביקרו בחיפה ושמעו סקירה מקיפה מראש העיר יונה יהב ומבכירים נוספים על התשתית הקיימת בעיר ליצירת אקוסיסטם המותאם לצורכיהם של יזמים

פורסם בתאריך: 8.2.18 08:43

נציגי רשות החדשנות, ובהם מנכ"ל הרשות אהרון אהרון ומנהלת זירת הזנק ברשות אניה אלדן, ביקרו השבוע בחיפה. רשות החדשנות היא רשות ממשלתית האחראית על פיתוחה, חיזוקה והובלתה של החדשנות הישראלית ועל ביסוסה כנכס לאומי משמעותי בשגשוג המשק הישראלי.

בישיבת עבודה שקיימו נציגי הרשות בעיריית חיפה הם שמעו סקירה מקיפה מראש העיר יונה יהב ומבכירים נוספים במערכת העירונית על התשתית הקיימת בחיפה, ובכללה מוסדות אקדמיים ובתי חולים, ליצירת אקוסיסטם המותאם לצורכיהם של מגוון רחב של יזמים.

הסקירה כללה גם פירוט על מאמצי העירייה לחיזוקה של קהילת היזמות, בעיר ובסיום הישיבה יצאו נציגי הרשות לסיור בכמה מוקדי יזמות וחדשנות בחיפה, ובהם העיר התחתית.

 

 

אהרון: "חיפה התברכה בכוח עבודה איכותי, ואת זאת יש להביא לידיעת חברות בין לאומיות מכיוון שזה מה שיוביל אותן להגיע לעיר ולפתוח בה סניף מקומי".

יהב: "אנו מברכים על הגעתם של מנכ"ל רשות החדשנות וצוותו לחיפה ומייחלים לשיתופי פעולה רבים אשר עתידים למנף את חיפה, שבה קיימים כל האלמנטים הנדרשים להצלחתן של חברות ויזמויות שונות בתחומי הטכנולוגיה וההייטק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר