מסיבה במסדה. הרחוב צר מדי? (צילום: בני אופיר)
מסיבה במסדה. הרחוב צר מדי? (צילום: בני אופיר)

אושר מסמך המדיניות לשעות פתיחת מקומות בילוי בחיפה

המסמך המאפשר את פעולתם של ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדונים עד לשעה 3:00 בחלק מרחובות העיר אושר ברוב מוחץ. מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית: "המדיניות דומה למדיניות אזורי הבילוי בתל אביב"

פורסם בתאריך: 24.4.18 18:49

מועצת העיר חיפה אישרה היום (שלישי) בישיבה שלא מן המניין את מסמך המדיניות שהכינה הנהלת עיריית חיפה לקביעת שעות פתיחתם וסגירתם של ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדונים ברחבי העיר. ההחלטה אושרה ברוב מוחץ, אך חלק מחברי המועצה הציגו הסתייגויות מהמדיניות המוצעת והצעות לשיפורה.

לאחר שמנכ"ל העירייה גדי מרגלית אמר כי המדיניות דומה למדיניות אזורי הבילוי בתל אביב והביא כדוגמה את שדרות רוטשילד, שם פועלים עסקים לצד מגורי יוקרה, העירה חברת המועצה מסיעת מהפך בחיפה עו"ד שרית גולן שטיינברג כי בניגוד לכך, הרחובות הלל ומסדה בהדר, שבהם מוצעת פעילות עד לשעה 3:00, הם רחובות צרים ולכן יש בתוכנית משום פוטנציאל להפרעה לחיי הדיירים.

גולן שטיינברג הוסיפה שבהתאם לכך שבמסמך מוצעת בעיר התחתית פעילות עד לשעה 3:00, יש לפעול להארכת שעות הפעילות של הכרמלית עם סיום שיקומה עד לשעות התואמות את המסמך (עד להשבתתה פעלה הכרמלית עד חצות בלבד).

מנהל האגף לרישוי עסקים אהרון אליאס אמר: "מהמדיניות נגזרת אכיפה. זה לא שיש מדיניות ומותר לעשות הכל. אנו חותרים לכך שאם עסק לא מהווה מטרד הוא יכול להתקיים".

מרגלית: "עם החלת מסמך המדיניות תופעל משמרת שנייה של פיקוח עירוני בכל העיר, גם בקשר לעסקים שעומדים בתנאי המדיניות וגם מסיבות אחרות".

 

 

 

חוק העזר החיפאי בענייני פתיחת עסקים וסגירתם קובע כי בתי האוכל בעיר ייסגרו בחצות וייפתחו מחדש בשעה 5:00, אך העירייה רשאית לתת להם היתר לפעילות בשעות מאוחרות או מוקדמות יותר מחצות. עם אישורו של מסמך המדיניות, מקבץ הרחובות שבהם תותר פעילות בתי האוכל עד לשעה 3:00 כולל את ציר אח"י אילת בקרית חיים, ציר מוריה (שדרות הנשיא-שדרות מוריה-רחוב חורב), הרחובות יפה נוף ושער הלבנון במרכז הכרמל, אזור קמפוס הנמל בעיר התחתית (הרחובות הנמל, נתנזון, הבנקים, שער פלמר והעצמאות ומתחם השוק הטורקי), שדרות בן גוריון במושבה הגרמנית, הרחובות הרצל, החלוץ, הלל ומסדה ומתחם שוק תלפיות בהדר, רחוב שלום עליכם במרכז זיו בנוה שאנן, חלקו העליון של רחוב דרך הים במרכז הכרמל עד לפינת רחוב זיוונית, מקטע דרך יפו הסמוך לצומת דולפין ורחוב העלייה השנייה בבת גלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני דין

    מהיום הכל מותר בתי קפה יכולים לפעול כל הלילה העיריה שאינה אוכפת את החוק אינה עושה דבר נוסף לזיהום בעיר יתווספו גם מוקדי רעש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר