המפגש בין בכירי העירייה והחברה הכלכלית להתאחדות התעשיינים בצפון (צילום: לוטם יח"צ)
המפגש בין בכירי העירייה והחברה הכלכלית להתאחדות התעשיינים בצפון (צילום: לוטם יח"צ)

העירייה והתעשיינים דנו בהקמת מינהלת לעסקים במפרץ

חברי התאחדות התעשיינים בצפון ובכירי עיריית חיפה והחברה הכלכלית קיימו ישיבת עבודה שעסקה בנושאים כלכליים כגון תשתיות תחבורה, פיתוח תעסוקה, קידום יזמות ופיתוח תעשייה באזורים מיושבים

פורסם בתאריך: 8.5.18 12:18

חברי הנהלת מרחב הצפון של התאחדות התעשיינים בראשותו של יו"ר ההנהלה הנרי צימרמן ובניהולו של ליאור אפלבאום קיימו ישיבת עבודה עם בכירי עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה.

בישיבה, שהתקיימה לאחר סיור התרשמות שערכו חברי הנהלת המרחב באיצטדיון העירוני, השתתפו ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף ויו"ר החברה הכלכלית שמואל גנץ.

 

 

בישיבה נדונו נושאים כלכליים, ובהם הקמת מינהלת לטיפול בעסקים במפרץ חיפה, תשתיות תחבורה במטרופולין חיפה, פיתוח תעסוקה וחממות טכנולוגיות, מסלולים לקידום יזמות והמורכבות של פיתוח בר קיימא של תעשייה באזורים מיושבים.

צימרמן: "התרשמתי מאוד מקצב הפיתוח של חיפה בתחומים שונים, ובהם תעסוקה, תחבורה, תשתיות, הקמת נמל ים חדש, מרכזים לוגיסטיים, תיירות ומיזמי מגורים. יש כאן פוטנציאל ענק, וצריך לדעת לשלב פיתוח בר קיימא של תעשייה קלאסית, כולל מפעלי עוגן קיימים ומשמעותיים במפרץ חיפה, לצד הייטק, תעשייה קלה ומיזמים של פנאי, נופש ותרבות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר