נשיא איראן חסן רוחאני (צילום: AP)
נשיא איראן חסן רוחאני (צילום: AP)

הלילה: פגישה בין מפקד המחוז בפיקוד העורף למנכ"ל העירייה

בעקבות ההוראה שנתן צה"ל לפתיחת מקלטים ברמת הגולן תיערך הלילה בחצות פגישה בין מפקד המחוז של פיקוד העורף אל"מ צביקה צורן למנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית

פורסם בתאריך: 8.5.18 22:39

בעקבות ביטול הסכם הגרעין מול איראן על ידי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וההוראה שנתן צה"ל לפתיחת מקלטים ברמת הגולן ובצפת תיערך הלילה (שלישי) בחצות פגישה בין מפקד המחוז של פיקוד העורף אל"מ צביקה צורן למנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית.

בעירייה נערכים לקראת כל תרחיש, ול"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי אתמול (שני) נערך תרגיל היערכות בחבל נוה שאנן, שבמסגרתו הוקפצו צוותי החירום של עיריית חיפה במטרה לבדוק את מוכנותם.

 

 

בריאיון ל"כלבו – חיפה והצפון" באוקטובר 2017 סיפר צורן על שיטת החבלים בחיפה ואמר: "חיפה פרוסה כיום בשיטת החבלים, כמו למשל חבל העיר התחתית וחבל הכרמל. בכל חבל הקמנו מפקדה משולבת, אזרחית וצבאית, שיודעת לתת מענה לכל אירוע – החל מפיצוץ של צינור מים ועד לחילוץ. מאז שנת 2006 כל המחוז מתאמן ומאומן".

בעירייה הוחלט לא לפתוח בינתיים את המקלטים ברחבי, ופתיחה שכזו לא תתקיים ללא הוראה של פיקוד העורף. בעירייה גם מדגישים שהעיר נמצאת במצב של שגרה ושכל האירועים העירוניים המתוכננים ייערכו כסדרם.

 

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ (צילום: Evan Vucc, AP)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ (צילום: Evan Vucc, AP)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר