ורד ישראלי (צילום: איילת וילדר)
ורד ישראלי (צילום: איילת וילדר)

תחרות של מיזמים להשארת צעירים בחיפה

המנהיגות הצעירה בשותפות חיפה-בוסטון יזמה תחרות של מיזמים להשארת הצעירים החיפאים בעיר. התחרות תיערך בחודש נובמבר, והזוכה בה יקבל פרס בסך של 5,000 שקל לקידום המיזם שלו

פורסם בתאריך: 23.10.18 11:49

תחרות של מיזמים להשארת הצעירים החיפאים בעיר, שאותה יזמה שותפות חיפה-בוסטון, תיערך בחודש נובמבר, והזוכה בה יקבל פרס בסך של 5,000 שקל לקידום המיזם שלו. התחרות, שלה שותפה גם עיריית חיפה, תתקיים במימון של השותפות באמצעות שני גופים חיצוניים – קהילת ארץעיר וארגון VALUE MAKERS שפועל לקידום המגזר העסקי-חברתי.

את התחרות, שקיבלה את השם "עושים פה", יזמה המנהיגות הצעירה בשותפות חיפה-בוסטון, והיא מיועדת ליזמים, לעמותות ולבעלי עסקים חברתיים "אשר בוער בהם למצוא פתרונות לבעיות חברתיות". המעוניינים להשתתף בתחרות מתבקשים ליצור קשר עם שותפות חיפה-בוסטון, והמיזמים שיימצאו מתאימים במיון הראשוני ייבחנו ביום מיונים מרוכז שאליו יוזמנו היוזמים. מי שיעבור את השלב הזה יתקבל לתחרות שתתקיים ב-18 לנובמבר, ולקראתה יקבלו המשתתפים הכנה וליווי מקדימים.

 

 

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי: "השותפות יזמה פרויקט שמטרתו היא עידוד יזמות לפרויקטים חברתיים. הרעיון מאחורי הפרויקט הוא לחבר את האנשים לעיר ולמנוע את עזיבתם לערים אחרות. להבדיל מיזמות טכנולוגית שקהל היעד שלה הוא העולם, ביזמות חברתית קהל היעד הוא מקומי. אנחנו בשותפות עושים מגוון רב של פעילויות כדי לעודד את הצעירים החיפאים להישאר בחיפה. בפעילויות אלה אנחנו מנסים לשנות את האווירה כאן ולגרום לעיר הזאת להיות אטרקטיבית לצעירים, והפרויקט הזה הוא אחד מהפעילויות שלנו. התפקיד שלנו הוא ליזום פרויקטים חדשים שיכולים לחולל שינוי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר