מזג אוויר סוער (צילום: דודו בכר)
מזג אוויר סוער (צילום: דודו בכר)

היערכות מיוחדת של העירייה לסוף שבוע סוער

בעקבות התחזית למזג אוויר סוער שצפוי בימים חמישי ושישי קיים מטה החירום של עיריית חיפה ישיבת היערכות לקראת טיפול בהצפות ובחסימת כבישים ופינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה, שלטים ורמזורים שיקרסו

פורסם בתאריך: 23.10.18 15:46

לנוכח התחזית למזג אוויר סוער שצפוי לפקוד את חיפה בימים חמישי ושישי קיים הבוקר (שלישי) מטה החירום של עיריית חיפה ישיבת היערכות לקראת הגשמים ומשבי הרוח הצפויים. לפי התחזית צפויים בימים אלה ממטרים כבדים מלווים בסופות רעמים, משבי רוח שיגיעו למהירות של עד 60 קמ"ש, גלים גבוהים וסכנת הצפות בשל משקעים כבדים שיירדו בפרקי זמן קצרים.

המטה בראשותו של ראש מינהל התפעול בעירייה דוד לוריא נערך לטיפול בהצפות ובחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה, שלטים ורמזורים שעלולים לעוף כתוצאה ממשבי הרוח העזים. מהעירייה נמסר כי "לצורך כך יועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה, מסורים חשמליים לחיתוך מהיר של עצים ומשאבות ומיכליות שייתנו מענה במקרים של הצפות מבנים וכבישים, פריצת ביוב כתוצאה מחדירת גשמים וחסימות פתחי ניקוז".

 

 

עוד נמסר מהעירייה כי "תורנים מיוחדים יטפלו במכסים של שוחות ניקוז וביוב שלא יעמדו בלחצים הנובעים מהזרימה המוגברת. כמו כן יוצבו תורנים לפקח על הנעשה באזורים שבהם סכנת ההצפות היא גדולה במטרה למנוע כניסת כלי רכב לכבישים שיוצפו. המוקד העירוני 106 יופעל במתכונת מתוגברת עם מספר גדול של מוקדנים שיעבירו את פניות התושבים לטיפול צוותי הפעולה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בבלת .. ממש ערוכה

    כמו שהעיריה סיפרה שהיא ערוכה אחרי מלחמת לבנון 2 ואז הגיעו השריפה בפארק הכרמל 2010, השריפה בכרמל 2016 ושריפת מכל הדלק בבתי הזיקוק 2017 והוכיחו שהעירייה והמדינה לא ערוכות לכלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר