המרכז הקהילתי החדש ברמת אשכול (צילום: ראובן כהן)
המרכז הקהילתי החדש ברמת אשכול (צילום: ראובן כהן)

נחנך מרכז קהילתי חדש ברמת אשכול

ברמת אשכול נערך טקס הפתיחה של המרכז הקהילתי החדש בשכונה. תושבים התנגדו להשתתפותו של ראש העיר יונה יהב בטקס בשל הסמיכות למועד הבחירות, אך לבקשתו של ועד השכונה לא היתה באירוע הפגנת מחאה

פורסם בתאריך: 24.10.18 09:54

עיריית חיפה חנכה מרכז קהילתי חדש בשכונת רמת אשכול, שמהווה חלק ממתחם שנבנה על ידי חברת שקמונה. עלות הקמתו של המרכז הסתכמה בשמונה מיליון שקל, והוא כולל גם שני גני ילדים חדשים, חצר פתוחה לפעילות חוץ ומגרש חנייה. המרכז, שיופעל באמצעות אגף התרבות בעירייה, הוא מבנה חד קומתי שמשתרע על פני שטח של כ-300 מ"ר, והוא מונגש לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. במקום נבנו גם אולם רב תכליתי שניתן להפרדה באמצעות קיר אקוסטי, וחדרי פעילות וחוגים.

המרכז ישמש את הקהילה לצורך מפגשים חברתיים ותרבותיים, ויפעלו בו סדנאות וחוגים לכל הגילאים – מפעוטות ועד לאזרחים ותיקים – במגוון תחומי ספורט, אמנות, יצירה ומוזיקה.

 

 

בטקס חנוכת המרכז השתתפו ראש העיר יונה יהב, נציגי העירייה, חברת שקמונה וועד השכונה ותושבים רבים. יצוין כי כמה מהתושבים לא ראו בעין יפה את כוונתו של יהב להגיע לטקס סמוך למועד הבחירות וביקשו לדחות את הפתיחה. תושבים אחרים ביקשו להביע בטקס את מחאתם על החלטת העירייה להקים בשכונה בית ספר שישרת תלמידים משכונות אחרות. לבקשתו של ועד השכונה הוחלט בסופו של דבר לא לנצל את האירוע למחאה. בוועד ציינו כי מי שקבעה את מועד חנוכת המרכז היתה העירייה, והיא זו שהזמינה את הוועד ואת התושבים לאירוע.

יו"ר ועד רמת אשכול משה קפלן: "לא רצינו להרוס את טקס חנוכת המרכז הקהילתי החדש שהוא חשוב לנו מאוד, אבל אנחנו מתנגדים להקמת בית ספר בשכונה. המאבק שיתחדש לאחר הבחירות לא קשור לחנוכת המרכז הקהילתי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר