משתתפי תוכנית ההאצה של הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
משתתפי תוכנית ההאצה של הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

הטכניון מסייע בעיצוב עולם המזון העתידי

תוכנית האצה של הטכניון הכשירה שלוש חברות סטארט אפ להשתתפות בפסגת המזון של האיחוד האירופי. אחת מהחברות עוסקת בייצור בשר ממקור צמחי בהדפסת תלת מימד. חברה אחרת פיתחה טכנולוגיה לגידול צמחים בבתים ובמסעדות במשך כל השנה. הפרס לזוכות בפסגה - 60,000 יורו

פורסם בתאריך: 5.11.18 10:02

שלוש חברות סטארט אפ שהוכשרו בתוכנית האצה בטכניון ישתתפו בפסגת המזון של האיחוד האירופי שנועד לעצב את דמותו של עולם המזון בעשורים הבאים. האירוע יתקיים בפריז ב-29 בנובמבר, ושלוש החברות הזוכות בו יקבלו 60,000 וירו כל אחת. שלוש החברות שנבחרו הן Kiinns ו-Jet-Eat מישראל ו-Natufia מאסטוניה.

חברת Kiinns פיתחה טכנולוגיה חדשנית המייתרת את הצורך בניקוי מטבחים ביתיים ותעשייתיים שיש בהם חלקים נעים. טכנולוגיה זאת, אשר מוגנת בפטנט, הופכת מכשירי מטבח כמו מיקסר, מקציף ובלנדר למכשירי חשמל חכמים באמצעות התקנת מערכת מיוחדת שאינה דורשת ניקוי.

Jet-Eat שהוקמה השנה היא החברה הראשונה בעולם שפיתחה טכנולוגיה לייצור בשר ממקור צמחי בהדפסת תלת מימד.

 

 

Natufia פיתחה טכנולוגיה חדשנית לגידול צמחים במסעדות ובבתים פרטיים במשך כל השנה. מדובר בחממת מקרר אוטומטית אשר מספקת לצמח את כל צרכיו בצורה ממוחשבת ומבוקרת ומאפשרת את גידולו ללא מאמץ וללא ידע נרחב בתחום.

תוכנית ההאצה של הטכניון מיועדת לרעיונאים, ליזמים ולחברות סטארט אפ בתחומי המזון והחקלאות, והיא ממומנת על ידי האיחוד האירופי. התוכנית מתקיימת בארבעה מוקדי ידע וחדשנות מובילים – ישראל, שווייץ, גרמניה ובריטניה. הפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון בטכניון בשיתוף עם שטראוס גרופ מובילה את התוכנית בארץ.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר