בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

שני עובדים סוציאליים של העירייה הותקפו על ידי צעיר

שני עובדים סוציאליים מהיחידה לנוער בסיכון באגף הרווחה של עיריית חיפה הותקפו על ידי צעיר שלביתו הם הגיעו לביקור טיפולי. תלונה הוגשה למשטרה, וראש העיר היוצא יונה יהב עדכן את כל העובדים בפרטי האירוע

פורסם בתאריך: 7.11.18 18:56

שני עובדים סוציאליים מהיחידה לנוער בסיכון באגף הרווחה של עיריית חיפה הותקפו אתמול (שלישי) קשות על ידי צעיר שאל ביתו הם הגיעו לצורך ביקור טיפולי. לאחר שדבר התקיפה נודע לראש העיר היוצא יונה יהב הוא עדכן בדואר האלקטרוני את כל העובדים בפרטי האירוע ואף ציין שהוגשה תלונה במשטרה.

"ראיתי לנכון להביא אירוע זה לכלל עובדי העירייה ביחד עם הגינוי החד משמעי שלי למקרה בשם הנהלת העירייה", כתב יהב, "לא נקבל מקרי אלימות דומים ואין להקל ראש בתופעות של האלימות כלפי העובדים".

 

 

היום שלח יהב מכתב להנהלת אגף הרווחה ולעובדים הסוציאליים ובו הוא תיאר את האירוע וגינה אותו. "מדובר באלימות קשה שכללה צעקות, גידופים ואף תקיפה פיזית, וכל זאת במהלך ניסיון לטפל בקטין במסגרת תפקידכם ואחריותכם", ציין יהב, "האלימות הזו שחוויתם היא ביטוי לאווירה הציבורית הקשה שמשתרשת ותופסת את מקומה ברחוב וברשתות החברתיות. מה שמתחיל באצבעות קלות על המקלדת כשמתחבאים מאחורי המסך וכאשר המקלדת סופגת הכל, הופך במהרה לאווירה הציבורית שמתירה אלימות גם מעבר לעולם הווירטואלי".

לדבריו של יהב, האווירה הזו פוגעת ראשית כל באלו שבאים במגע עם האוכלוסיות המורכבות ביותר בחברה הישראלית "ועושים עבודת קודש מתוך תחושת שליחות עמוקה ואהבה לאדם". יהב ציין כי העירייה מחויבת לעובדיה ותמשיך לסייע להם כדי שהם יוכלו לעבוד בבטחה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר