השכונתית בקו 32 (צילום: שושן מנולה)
השכונתית בקו 32 (צילום: שושן מנולה)

ניצחון לתושבי רמת התשבי: קו 32 יוארך

מאבקם של תושבי שכונת רמת התשבי בחיפה נגד משרד התחבורה להארכת מסלול השכונתית בקו 32 נשא פרי: בקרוב יעבור הקו גם ברחובות בית אל, עובדיה והשונמית

פורסם בתאריך: 22.11.18 15:21

מאבק התושבים ברמת התשבי נגד משרד התחבורה להארכת מסלול השכונתית בקו 32 נשא פרי, ובקרוב יעבור הקו גם ברחובות בית אל, עובדיה והשונמית. בימים הקרובים אמורה חברת אגד להודיע לעיריית חיפה על המועד שבו תחל השכונתית לעבור בשלושת הרחובות.

קו 32 מקשר את השכונות הכרמל הצרפתי ורמת התשבי עם מרכז הכרמל.  לפני כשלושה חודשים פנו התושבים לעירייה בבקשה להאריך את הקו כדי שיכנס לרחובות בית אל, עובדיה והשונמית, שסלולים על מדרון תלול ושהעלייה והירידה בהם ברגל היא קשה. התחנה הקרובה ביותר לרחובות אלו נמצאת ברחוב התשבי – הרחוב הראשי בשכונה – ומשם נאלצים הנוסעים ללכת ברגל מרחק של מאות מטרים.

בחודש ספטמבר הונחה בקשתם של התושבים על שולחן הוועדה העירונית לתחבורה ציבורית, שבה יושבים נציגים של משרד התחבורה, עיריית חיפה, החברה העירונית יפה נוף וחברת אגד. הוועדה דנה בבקשה והחליטה לדחותה בטענה כי כניסתו של קו 32 לרחובות הללו תאריך את הנסיעה בשלוש דקות ותעכב נוסעים רבים מהכרמל הצרפתי שנוסעים בו.

 

 

נציגת ועד השכונה מירי גלזר שעמדה בראש המאבק: "לא הייתי מוכנה לקבל לא כתשובה, ולכן פניתי בשם ועד השכונה לאגף לשירות ופניות הציבור בעירייה וביקשתי את סיועו מול משרד התחבורה לשינוי הגזרה. לא הבנתי מה זאת אומרת שלא מאריכים קו בגלל שלוש דקות. זו תשובה לאנשים מבוגרים שזקוקים לתחבורה ציבורית?".

לאחר התערבותו של האגף העירוני הגיע לאחרונה נציג משרד התחבורה לשכונה כדי לבחון מקרוב את השטח, ורק אז הושגה ההסכמה לשינוי.

גלזר: "אנחנו מחכים בקוצר רוח להודעה של אגד על כך שהקו הוארך. זה יהיה ממש יום חג למשתמשי התחבורה הציבורית בשכונה. אני מניחה שגם הנוסעים שגרים בכרמל הצרפתי לא יתלוננו על בזבוז זמן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עופר.א חיפה

    שלום לכם – איך מתחילים בקשה כזאת , לאן פונים . אני מעוניין שיאריכו את שעות קו 16 ןקן 24 הדר אוניברסיטה נווה שאנן חיפה

  2. שני קווים נפרדים למה אחד?

    עוד 3 דקות + עצירות ברחוב צפוף וצר זה למעשה עוד עשר דקות. למה מענישים את תושבי הכרמל הצרפתי?? תעשו לרמת התשבי קו נפרד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר