ראש העיר עינת קליש רותם וסגנה דוד עציוני עם שר האוצר משה כחלון ועם יו"ר המועצה הארצית זאב בילסקי. "המשך שיתוף פעולה מוצלח"
ראש העיר עינת קליש רותם וסגנה דוד עציוני עם שר האוצר משה כחלון ועם יו"ר המועצה הארצית זאב בילסקי. "המשך שיתוף פעולה מוצלח"

קליש רותם וכחלון דנו באישור תוכנית נמל המפרץ

ראש העיר עינת קליש רותם נפגשה עם שר האוצר משה כחלון בלשכתו בירושלים. בישיבה נכח גם יו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה זאב בילסקי, ובמוקד עמדה החלטתה של הוועדה המחוזית לאשר את תוכנית נמל המפרץ ולדחות את בקשתה של קליש רותם לפתח את שדה התעופה בחיפה

פורסם בתאריך: 24.12.18 13:22

ראש העיר עינת קליש רותם נפגשה היום (שני) עם שר האוצר משה כחלון בלשכתו בירושלים, כפי שדווח אתמול בלעדית ב"כלבו – חיפה והצפון". בפגישה נכחו גם סגן ראש העיר דוד עציוני, ששימש בעבר כעוזרו של כחלון, ויו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה של משרד האוצר זאב בילסקי.

נוכחותו של בילסקי בפגישה הביאה לכך שעיקר הדיון נסוב סביב החלטתה של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מהשבוע שעבר לאשר את התוכנית המפורטת של נמל המפרץ שיוזמת חברת נמלי ישראל, ובכך למעשה לדחות את בקשתה של קליש רותם לפתח את שדה התעופה בחיפה. נושאים נוספים שנדונו בפגישה היו תכנון, פיתוח ודיור בחיפה.

 

 

מדוברות מפלגת כולנו נמסר כי "הישיבה היתה מוצלחת וסוכם על המשך שיתוף פעולה עתידי למען תושבי חיפה והמטרופולין".

בסיעת הירוקים מסרבים לקבל את התמונה הורודה שהוצגה לאחר הפגישה ומסרו: "למרות שאיפתה הגדולה של קליש רותם להציג הישג כלשהו שתואם את האג'נדה שלה, הירוקים לא יקבלו שום פתרון למפרץ חיפה שיסתכם באישור של עוד 300 מטר למסלול שדה התעופה. לא זו הבשורה שתתקן את החלטתה השגוייה של הוועדה המחוזית מהשבוע שעבר. מפרץ חיפה כולו, לרבות שתי תשתיות לאומיות בדמותם של הנמלים ומתחם בז"ן ושתי תחנות כוח חדשות שהוועדה המחוזית עומדת לאשר בקרוב בתוך מתחם בז"ן, עומד להימכר לסינים עד לשנת 2021. בישיבת הוועדה המחוזית חזינו כיצד כל מערכות התכנון והתשתיות של המדינה, לרבות נציגי הממשלה שישבו מסביב לשולחן או הנחיתו הוראות בטלפון ליו"ר הועדה, משתחווים אפיים ארצה מול המשלחת הסינית שהשתלטה על אולם הדיונים לפני ומאחורי הקלעים. מדובר בטירוף מערכות כולל במדינת ישראל שמתרחש לנגד עינינו במפרץ חיפה. העיר נכבשת והמדינה מאבדת לדעת את עצמאותה הכלכלית. אם קליש רותם לא תתעורר מהר ותבין מה קורה מסביבה, אולי בעוד כמה שנים ראש העיר יהיה בכלל סיני, ומי יודע, אולי בהמשך כל המדינה שלנו תהפוך לעוד קנטון קטן באימפריה הסינית".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. יונה

    יפה מאוד ! התקדמה יפה מול שרי הממשלה, למרות כל התחזיות של המתנגדים…

  2. בבלת יחצני

    בקיצור בבל"ת יחצני..
    רק תזכורת: כחלון אפילו לא תמך בעוזר שלו לשעבר בבחירות. כשנשאל למה אמר: אני לא רוצה לפגוע בו, עזבו.

  3. רוברט

    כי זה האינטרס הפרטי שלו הוא פתח מסעדה לבן שלו במרכז חורב תשאלו מאיפה יש לו כסף וגם בנה לו וילה בדניה למרות זעזר להורים שלו כפי שסיפר אני עבדתי כל החיים שלי ואיך לי אפילו קורת גג שלי זו שאלה שצריך לשאול כל חיפאי וכל עם ישראל על השחיתות

  4. נא לשים לב

    שהתגובה היא מטעם דוברות מפלגת כולנו, ולא משרד האוצר, ובמילים אחרות, בלבול מוח בלתי מחייב בעליל (במבמ"ב).
    כחלון כבר עמוק בבחירות, ומקווה להציל כמה קולות חיפאיים אחרי שתקע את העיר שלו עמוק ב…

  5. ממש בבלת יחצני

    כשדוברות מפלגת כולנו מוסרת כי "הישיבה היתה מוצלחת וסוכם על המשך שיתוף פעולה עתידי למען תושבי חיפה והמטרופולין", היא בעצם מתכוונת "אני לא רוצה לפגוע בקליש, עזבו".

  6. דרדלה פוליטי

    באותו יום שבו מפזרים את הכנסת ונערכים לבחירות
    כלומר הכל ירוץ על אוטומט 4 חודשים, כחלון כבר בתעמולה, ובנתיים הנמל הסיני ימשיך ויבצע עובדות בשטח

  7. נחום גבריאלי

    למה ״שכחתם״ לציין שבפגישה ישב ״המושך בחוטים״, נחשון צוק?

  8. קליש רצה לכחלון לצמצם הפסדים אחרי שהמאיסה עצמה על הליכוד

    אבל לא יעזור לה, עכשיו בחירות ארציות וכולנו נחכה שנה עד ששרים חדשים ימונו ויחזרו לשגרת עבודה.
    בינתיים ימשיך פה הזיהום סגירת העסקים וחוסר התעסוקה רק שהפעם את מי קליש תאשים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר