דוד עציוני ועינת קליש רותם (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק של עינת קליש רותם)
דוד עציוני ועינת קליש רותם (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק של עינת קליש רותם)

קליש רותם ועציוני נפגשו עם יו"ר המועצה הארצית

בהמשך לפגישתם עם שר האוצר משה כחלון נפגשו עינת קליש רותם וסגניה דוד עציוני ונחשון צוק עם יו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה ועם ראש מינהל התכנון במשרד האוצר ודנו איתם בדחיית הבקשה להאריך את שדה התעופה, באישור תוכנית נמל המפרץ ובפרויקט מנהור הרכבת

פורסם בתאריך: 31.12.18 07:58

בהמשך למאמצים של ראש העיר עינת קליש רותם להוציא אל הפועל את תוכניתה להארכת שדה התעופה בחיפה היא נפגשה אתמול (ראשון) עם יו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה זאב בילסקי, עם ראש מינהל התכנון במשרד האוצר דלית זילבר ועם אנשי אגף התקציבים באוצר.

הפגישה שבה נכחו גם סגני ראש העיר נחשון צוק ודוד עציוני, נערכה בהמשך לפגישתה עם שר האוצר משה כחלון בשבוע שעבר. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי בפגישה דנו הצדדים בדחיית הבקשה להאריך את שדה התעופה, באישור תוכנית נמל המפרץ ובפרויקט מנהור הרכבת, וכי קליש רותם וסגניה הציעו חלופות אפשריות לשלוש התוכניות.

 

 

עציוני, לא מוותרים?

"היתה ישיבה מוצלחת. אני מאמין שטובתם של העיר ותושביה תהיה הגורם המשפיע על בילסקי ועל זילבר. אנחנו רוצים שיתכננו מחדש את התוכנית לנמל המפרץ תוך בחינה מחודשת של צורכיהם של תושבי חיפה. הם אמרו לנו שהם ישקלו בכובד ראש את הנתונים ויביאו בחשבון את טובתן של חיפה והמטרופולין שתעמוד לנגד עיניהם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רחלי

    אכן נקווה שטובת העיר ותושבית, תעמוד לנגד עיני מקבלי ההחלטות, ולא כרגיל טובת צרה של בעלי אינטרס. שדה תעופה בחיפה חיוני לפיתוח העיר בכיוונים נקיים, מושכי אוכלוסיה צעירה. די להיות עיר של מוות ותחלואה.

  2. הכל בבל"ת יחסי ציבור

    לא ישנו כלום חיפה פח הזבל והמפעלים המסרטנים של המדינה נקודה.
    את זה קבעו מזמן והכל מתנהל לפי אסטרטגיה זו

  3. אבו נאצר

    חזקה על קלקוליש שלא תצמח טובה לעיר חיפה תחת ידיה. על פי כל הסימנים אין לי ספק שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלה והגרועה ביותר של מועצת העיר חיפה לדורותיה.

  4. ירדן

    ניראה שקליש כבר הבינה לאן היא הגיע…היא חשבה שזה כמו באירופה פה שהמדינה בעד האזרחים עכשיו היא קולטת שהיא במדינת ישראל לא באירופה המדינה פה היא נגד האזרחים חד וחלק …לפי איך שזה ניראה היא לא הולכת לשנות את זה!!!! בנתיים לא קורה כלום בעיר הזאת …קליש עד עכשיו את מאכזבת ביותר …נעלמה כמו העיר חיפה הקליש הזאת…חבל שהצבעתי בכלל פשוט חבל!!!

  5. חיפאיים מאוכזבים מודאגים

    חיפאיים הרוצים בטובתה של חיפה ,בואו נתארגן כדי לדרוש לקיים משאל אזרחים להקמת "וועדה קרואה",ולהביא להדחת ראש העיר קליש אשר הוכיחה תיפקוד בעייתי ,מוזר והזוי ,עם הרבה רצון לבטל פרויקטים שבדרך ,וכנגד שביעות רצונם של התושבים !! ויפה שעה אחת קודם!!!ולפני שיהיה מאוחר מידי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר