קרקעית הבריכה בזמן עבודות התיקון (צילום: תאגיד מי כרמל)
קרקעית הבריכה בזמן עבודות התיקון (צילום: תאגיד מי כרמל)

דליפת ענק התגלתה בבריכת מים באחוזה

לפי הערכות, מקרקעית הבריכה שנפחה הוא 3,500 מ"ק דלפו עשרות מטרים מעוקבים ביום. מחישוב שערך תאגיד מי כרמל עולה שהיקף הדליפה, לו היתה נמשכת כל השנה, היה שווה ערך ל-500,000 שקל

פורסם בתאריך: 1.1.19 12:02

דליפה גדולה בהיקפה מבריכה המספקת מים לכל רכס הכרמל התגלתה באקראי על ידי עובדי תאגיד המים מי כרמל.

הבריכה בנפח של 3,500 מ"ק ממוקמת ברחוב הנטקה, סמוך למרכז חורב, ולפי ההערכות דלפו מקרקעיתה עשרות מטרים מעוקבים ביום. מחישוב שערכו במי כרמל עולה שהיקף הדליפה, לו היתה נמשכת כל השנה, היה שווה ערך ל-500,000 שקל. בתאגיד מציינים כי הנזילה התגלתה "בזכות ערנות ומקצועיות של עובדי התאגיד, תוך שימוש באמצעי טכנולוגיים מתקדמים לגילוי נזילות". עוד צוין כי בבדיקות שנערכו במקום התברר שהנזילה גדלה מיום ליום ודורשת פעולת תיקון מיידית וכי בגלל שהבריכה מספקת מים לשטח עצום, השבתתה למשך שבועיים מבלי לפגוע באספקת המים לתושבים היוותה אתגר גדול.

 

 

כדי לתת מענה לתושבי הרכס נשאבו מים מבריכות נוספות שנמצאות ברכס הכרמל, ובמקביל טיפלו צוותים של מי כרמל בנזילה באמצעות יציקה של בטון בנפח של 120 מ"ק על רצפת הבריכה ואטימתה. בשל הקושי בגישה למקום נערכו בעיריית חיפה, בתאגיד ובמשטרה כדי להסדיר את התנועה ברחוב חורב.

מנכ"ל מי כרמל עמי בן חיים: "התאגיד ימשיך לפעול לאיתור דליפות המים עם מיטב הטכנולוגיות העולמות כדי להוריד למינימום את פחת המים, וכן יפעל לשפר ולחדש את מתקניו תוך מתן שירות מיטבי ואמין לתושבי חיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר